صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۰۶۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹
مدافع - هافبک تيم فوتبال ملوان بندرانزلي در فصل گذشته به تيم پيکان تهران پيوست.
به گزارش بولتن نیوز اميرحسين فشنگچي که سابقه حضور در تيم‌هاي فوتبال صباي قم، پرسپوليس و ملوان بندرانزلي را دارد، روز گذشته با حضور در محل باشگاه پيکان با مديرعامل اين باشگاه مذاکره و رسماً به عضويت تيم پيکان درآمد.

فشنگچي پس از عقد قرارداد با باشگاه پيکان تهران ابراز اميدواري کرد که تيم فوتبال اين باشگاه در فصل پيش رو جايگاه مناسبي در ليگ برتر به دست آورد.

تيم پيکان در چهاردهمين دوره ليگ برتر با هدايت منصور ابراهيم‌زاده در ميادين حضور خواهد يافت.
برچسب ها: فشنگچی ، پیکان ، پیوست

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :