کد خبر: ۲۰۶۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
محسن بنگر به تمرينات پرسپوليس اضافه شد.
به گزارش بولتن نیوز تمرين نوبت صبح امروز تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت يازده در ورزشگاه درفشي‌فر آغاز شد و به مدت يک ساعت به انجام تمرينات بدنسازي اختصاص داشت.

12 بازيکن حاضر در اين تمرين پس از گرم کردن بدن‌هاي خود در زمين چمن، به سالن بدنسازي رفته و وزنه زدند.

علي دايي و ساير اعضاي کادر فني در اين تمرين حضور داشتند. کريم باقري همچون روز گذشته در تمرين سرخپوشان غايب بود.

محسن بنگر هم امروز به بازيکنان اضافه شد. نوبت دوم تمرين پرسپوليس ساعت 17:30 در همين ورزشگاه برگزار مي‌شود.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :