صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۰۵۶۸۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵
همزمان با روز پاياني ماه رجب و در آستانه فرا رسيدن ماه شعبان، امروز هشتم خرداد ماه، خانه خدا با حضور شماري از مسوولان سعودي و ميهماناني از كشورهاي اسلامي با گلاب ناب و آب زمزم‌ شستشو داده شد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
مسلمان
|
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
چه گناه کبیره ای، آیا این کار شرک نیست؟
چرا شستن کعبه با گلاب ناب گناه باشد !!!؟؟؟
ارین غنی زاده
|
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
خدایا نصیب ماهم بکن
علی
|
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
البته باگلاب ناب قمصر .کعبه راگفتنداین بوی دل انگیزتوچیست گفت بی شک ازگلاب قمصراست
علی آزادی
|
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
خدارو از یاد بردن خانه خدارو با گلاب و آب زم زم میشورن
عجب آدمهایی
ناشناس
|
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
کنایه ای بود به وهابی ها، بولتن نیوز سوال کرده چرا گناه؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :