صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۰۴۴۸۹
تعداد نظرات: ۳۷ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
سریال شهریار کمال تبریزی، این روزهادر حال پخش از شبکه تماشاست. در آخرین قسمت سریال، شهریار به دیدار ابوالحسن صبا می رود. خدمتکار ابوالحسن صبا که آدم مذهبی است دل خوشی از موسیقی و ابوالحسن صبا ندارد،چون آن را در ضدیت با مذهب می داند.
گروه سینما و تلویزیون، سریال شهریار کمال تبریزی، این روزهادر حال پخش از شبکه تماشاست. در آخرین قسمت سریال، شهریار به دیدار ابوالحسن صبا می رود. خدمتکار ابوالحسن صبا که آدم مذهبی است دل خوشی از موسیقی و ابوالحسن صبا ندارد،چون آن را در ضدیت با مذهب می داند.
 
به گزارش بولتن نیوز، خدمتکار آقای صبا، اگرچه دل خوشی از موسیقی و ساز و آواز ندارد ولی عاشق شعرهای شهریار دربارۀ ائمه است، حتی شعرهای شهریار درباره حضرت علی را حفظ است. اما وقتی ابوالحسن صبا به او می گوید کسی که به عنوان مهمان به دیدن او آمده، همان استاد شهریار است خدمتکارش باور نمی کند، چون شهریار کراوات زده و بدتر از آن عینک زده. عینکی که در آن زمان حتی از کراوات بدتر بود.او باور نمی کند شهریاری که این همه شعرهای زیبا درباره حضرت علی وامام حسین گفته، کراوات و عینک بزند.

این روزها به دلیل نحوه احوالپرسی لیلا حاتمی در جشنواره کن با رییس جشنواره ،اعتراض برخی جریانات خاص را برانگیخته است. در نوشته هایی که چند روز اخیر دردفاع از لیلا حاتمی نوشته شده، عنوان شده که اینقدر مته به خشخاش گذاشتن به ماجرای لیلا حاتمی واقعا دور از انصاف است.

به نظرمن لیلاحاتمی این روزها به سرنوشت شهریار دچار شده است. خوب خیلی ها می دانند که لیلا حاتمی در سالهای اخیر در دو فیلم خوش ساخت با موضوع مذهبی بازی کرده است. ..هردو فیلم بخش مهمی ازخوش ساختی خود را مدیون بازی بی نظیر لیلا حاتمی هستند. این دو فیلم هر شب تنهایی ساخته رسول صدر عاملی و فیلم سر به مهر با موضوع نماز هست. این فیلم ها طرفداران بسیاری در قشر مذهبی دارند.اتفاقا از معدود فیلمهایی هستند که با موضوع نماز و زیارت امام رضا ساخته شده است.

مسئولان نظام جمهوری اسلامی و رسانه های اصولگرا باید از لیلاحاتمی به خاطر فیلم های خوبی که بازی کرده، تقدیر کنند نه اینکه لیلا حاتمی را این چنین موردحمله قرار دهند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
میثم
|
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
سلام
چه ربطی داره،چون در فیلم مذهبی بازی کرده حالا در عالم واقع هر کاری دوست داشت انجام بده
خب اون که بازی بوده و برای ما عالم واقع که نمایی از زندگی ایشان است ملاک هست
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
نحوه احوالپرسی یا روبوسی این خیلی زشت که بعضی سینماگران ما میرن خارج جو گیر میشن
مهدی
| |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
بابا کوه غیرت ذوب نشی
محمد
|
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
به هرحال در فرهنگ ایرانی (فعلا به امور شرعی کاری نداریم) هم این رفتار غیر متعارف است.با احترام زیادی که برای لیلا و پدر بزرگوارش قائلم. امیدوارم کمتر این موارد از فرهیختگان جامعه دیده شود
علی
|
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
ما درون رابنگریم حال را نه برون رابنگریم قال را
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
درون نمود خود را در بیرون با اعمال نشان میدهد
ناشناس
|
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
احسنت
ناشناس
|
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
از اون حرفاست ها!!!!!
ناشناس
|
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
شهریار خدابیامرز انسان متعهدی بود برای همین شعر همای رحمتش از جانب حضرت علی(ع) پذیرفته شد و واقعیت اینه شاید ظاهر غربی بهم زده بود اما بعید می دونم این باعث شده بود از سیره ی اهل بیت و حفظ حریم و امثالهم خارج شده باشه که در این صورت لیاقت سرودن در مدح مولای متقیان علی(ع)رو پیدا نمی کرد. ذر ثانی گنه آن به که پنهانی بود.شاید حاتمی در موقعیت بوجود اومده به نوعی تحت تأثیر جو قرار گرفته باشه ولی یک بانوی متعهد به دین و اخلاق که شهرتی هم بدست آورده باید در مناسباتش تفهیم باشه که به چه مراسمی به نمایندگی از چه کشوری با چه نوع دینی می رود ایشون اونجا می تونستن با رعایت مسائل به یک بانوی نمونه و دور از دسترس اغیار تبدیل شوند...........
ناشناس
|
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
آقای نویسنده این قیاس قیاس مع الفارق است و تحلیل آبکی است اینجا بحث عینک و کراوات و دیدگاه عوام نیست اینجا بحث حرمت و نادیده گرفتن احکام اسلامی وقرآنی و قوانین کشوری اسلامی است که ایشان به نمایندگی از ان کشور حاضر شده است مطلب دوم هم که این خانم هنر پیشه هستند که هر نقشی به ایشان بدهند بازی می کند مانند فیلم آب وآتش و........
امیر علی
|
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
از قضا چون فيلم مذهبي رو بخوبي بازي كرده و نماد مذهبي شده ، بايد شأن ايراني مسلمان بودن خودش رو حفظ ميكرد...بهر حال ايشون ايرونيه و مسلمان...يا هست و يا نيست؟؟؟اگه نيستكه هيچي ...ولي اگه هست بايد حرمت نگه ميداشت....
مبهوت
|
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
واقعا" این خودتی که این مطلب رو نوشتی ؟ازت بعیده بولتن! برات خیلی متاءسف شدم
علی سلی
|
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
این چه استدلالی که میکنید پس اگر این طور است که شما می گی خوانندگان زن هم که مثلا درباره خدا می خواندند هم اشکالی ندارد که آهنگهایشان را گوش کنیم و انگار نه انگار که خلاف دستورات دین ما عمل کردند.
ناشناس
|
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
از همه شما معترضين به خانم حاتمي خواهشمندم زنان ايراني را در انتاليا ببينيد كه روي خارجي ها رو سفيد كردن از ليلا حاتمي نبايد ايراد كرفت
مصطفی13
|
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
لیلا حاتمی در اون دو فیلم مذهبی بازی کرده پولشم گرفته ایشون بایستی چون در این دو فیلم بازی کرده و از قشر مذهبی جامعه و از همه مهمتر چون در جهت تروبج فرهنگ دینی کار کرده اگر با نیت قلبی بوده باشه ماجوره
ایشان باید مراقب خودش می بود که نبود شما هم نباید ماست مالی کنید
فاضل
|
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
آفتاب از کدوم طرف دراومده مهربون شدی بولتن؟
رضا
|
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
بولتن جان بازم لایکت خراب شده !!
بله ظاهرا نقص فنی است 
حق جو
|
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
این مطلب دقیقا مثل آن است که بگوییم
شمر ذی الجوشن چون که جانباز جنگ صفین در کنار امام علی (ع) بود
دیگری حالا که سر سید الشهدا را جدا کرده
نباید او را مورد حمله قرار داد
زیرا جانباز امیرالمومنین علی (ع) بوده است!
آیا چنین قضاوتی عاقلانه است؟ شما فکر کنید...
ناشناس
|
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
خوب رسیدی به حرفی که میگه آدم باید دلش پاک باشه
ناشناس
|
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
با تمام احترامی که برای کارهای زیبای خانوم حاتمی قائلم ولی این طرز برخوردشون اصلا شایسته یک زن ایرانی مسلمان نبود چقدر خوب می شد اگر هنرپیشه ها نقش هاشون رو باور کنن و در زندگی شخصیشون هم به کار بگیرن تا برای بیننده هم باورپذیرتر بشه.
ناشناس
|
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
چقدر آبکی یک بچه نوشته این و
منتظر
|
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
اين متن بدترين نوع تحليلي بوده كه
تا به حال خوانده ام . به هر حال ، اميدوارم به درگاه خداوند يكتا هر شخصي با هر عنواني حرمت و حيثيت دين اسلام را در كشور هاي بيگانه
مي برد در آخرت كه مطئنم خير
نمي بيند در اين چند روزه دنيا هم خير نبيند .
ما چگونه تا این حد حتی راجع به آخرت اظهار اطمینان می کنیم !؟در حالی که امیر مومنان (ع)می فرماید اگر شب کسی را در حال گناه دیدید صبح با او بسان گناهکاران برخورد نکنید چه بسا در همان شب توبه کرده باشد .
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
به بار بگیم توبه کرده دو بار بگیم سه بار بگیم نه!!! این برداشت از این حدیث زیبا توسط بولتن واقعا بی خردانه و بچگانست!!
یوکابت
| |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
بولتن عزیزبهتره به یک حدیث بسنده نکنی.بیزحمت شرایط توبه وپذیرش توبه وتکرارنشدن گناه روازدیدگاه معصومین مطالعه کن...
مهدی
| |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
جناب بولتن حدیث درسته اما در حدیث دیگری آمده که برای تخریب شخصیت حضرت زینب(س) به امام علی (ع) میگویند که دخترت زینب(س)فلان کار را کرده!!! امام(ع)در جواب می فرمایند:اگر زینب(س)این کار را کرده باشد بر او حد جاری می کنم.
االبته با نظر دوستمون هم موافق نیستم
ناشناس
|
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
هیچ کجای دین نیومده که عینک و کراوات زدن حرامه ولی در مورد مصافحه و روبوسی زن ومرد چرا!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
ایول گل گفتی
farshid
|
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
لیلا حاتمی و علی مصفا از سالمترین و معصوم ترین و بادانش ترین بازیگران ایرانند.
بهتره بیخودی به لیلا گیر ندهیم.به خودش مربوطه.سایت مقایسه خوبی کرده.
فعال
|
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
موضوع عمل کردن به احکام اسلامی است ایا ایشان مسلمان هست یانه یک مسلمان در هر کجای دنیا باشد باید احکام اسلامی را رعایت کندو به اخلاق اسلامی پایبند باشد در شان یک مسلمان نیست این چنین رفتار داشته باشد
ناشناس
|
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
به نظر من کار اشتباهی کرد و باید بخاطرش از مردم سرزمینش عذر خواهی کنه ؛ ما یک ملت با دین و پرچم و فرهنگ واحدیم. چرا همیشه ما باید به فرهنگ غربی احترام بذاریم چرا اونا به فرهنگ ما احترام نمیزارن. این کار بی احترامی به فرهنگ یک ملته ملتی که هنرمندانشو دوست داره و حداقل چیزی که هنر مندان میتونن به این ملت بدن احترامه
سید حسین
|
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
نادرست گفتی اندازه یک هیجده چرخ..................اصلا چه ربطی داشت به اینکه فیلم مذهبی بازی گرده....حالا چون فیلم مذهبی بازی کرده باید هر غلطی رو انجام بده.....این جور افراد اصلا در سینمایی ما جایی ندارن........این همون خانمی هستش که اومد گفت ما در فیلمهامون کمبود صحنه هایی خصوصی مرد و زن رو داریم
ناشناس
|
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
خوب یه رو بوسی ساده بوده چرا اینقد بزرگش میکنین ؟!
ناشناس
|
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
واقعا قیاس بی ربطی بود.
این خانوم تو اون فیلم ها چیزی را بازی می کرد دقت کنید " بازی می کرد" که بهش گفته بودن . ولی تو جشنواره کن خود واقعی اش بود نه نقشش.
همین خانم بود که پارسال تو جشنواره کن اون لباس زنان ارتدوکس یهودی رو پوشیده بود. باید یگیم چون تو فلان فیلم چادر سرش بوده مشکلی نیست اگه تو جشنواره ها لباس یهودیان رو بپوشه.
پارسال لباس ( همون لباس یهودیان) جز 10 لباس برتر اون جشنواره شد، امسال داور جشنواره شد و روبوسی کرد واسه سال دیگه نمی دونم می خواد چیکار کنه....
یوکابت
|
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
بولتن عزیز/همیشه من ودوستانم پی گیرخبرهای شمابودیم/امامتاسفانه شماراهی غیرازاخلاق ومنطق رودرپیش گرفتی.ازفرمایشات امیرمومنان سوواستفاده نکن.فسادوقتی علنی باشه وبه دنبالش تکرارجای هیچگونه حمایتی نداره...این خانم دفعه اولش نیس درگذشته هم بامردهای جشنواره های خارجی دست داده وباپوشش بسیارنامناسب بافرهنگ زن ایرانی مسلمان حاضرشده...امام صادق میفرمایند:به درگاه الهی توبه نصوح کنید/توبه ایست که هرگزبه ان گناه بازنگردد...نه اینکه شب توبه کندوصبح دوباره گناه
ناشناس
|
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
زدن عینک و کراوات به قول دوستمون حروم نیس که ...برخی از مذهبیون بنا به دلایلی اینارو نماد حکومت طاغوت میدوننو زدنشو برای خودشون حروم کردن اما روبوسی و کلا لمس نامحرم حرامه تازشم حجاب این خانم خوب نبوده نمیگم باید چادر چارقد میذاشت یا مانتو میپوشید نه ولی باید گردنشو میپوشوند
سمیه
|
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
مقایسه شهریار با لیلا حاتمی یک قیاس مع الفارقه که حجیت نداره چون شهریار یک شاعر عارف بود.
سيد محمد
|
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
گوجه چه ربطي داره به شقايق
اين خانم در يك اجتماع بزرگ و جلوي اين همه خبرنگار كه دارن تمام دنيا رو پوشش ميدن و خبر مخابره ميكنن بصورت علني با مرد نامحرم روبوسي كرده.
خب يا بگه اصلا مسلمان نيست يا اگه مسلمانه اين كار در تمام فرقه هايي كه بين مسلمونا بوجود اومده حرامه.
حالا شما ميگي چي؟
يكي بزنه توي گوشت چيكار ميكني؟ حتما ميگي ممنونم از اينكه چند ماه قبل با من روبوسي كرده بوديد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :