صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۰۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
تيم واليبال متين ورامين در دومين ديدار خود در رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي جهان برابر نماينده پورتوريکو به برتري دست پيدا کرد.
تيم واليبال متين ورامين، قهرمان آسيا در دومين ديدار خود در رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي جهان به مصاف گواينبو متس پورتوريکو رفت و توانست حريف خود را شکست دهد.



شاگردان دنيله بانيولي در اين مسابقه توانستند در سه ست متوالي و با امتيازهاي 25 بر 18، 25 بر 19 و 25 بر 18 حريف خود را از پيش‌رو بردارند و در مجموع دو بازي خود 3 امتياز کسب کنند؛ وراميني‌ها پيش از اين در ديدار نخست خود برابر ساداکروزيرو (برزيل) با نتيجه 3 بر صفر بازي را واگذار کرده بود.



تيم واليبال متين ورامين فردا در آخرين بازي خود در مرحله مقدماتي اين دوره از بازي‌ها از ساعت 3:30 بامداد بايد برابر بلگوري روسيه صف‌آرايي کند.



پيش از بازي متين ورامين مقابل گواينبو متس پورتوريکو، تيم‌هاي ترنتينو و UPCN آرژانتين از گروه دوم مسابقات به مصاف هم رفتند که اين بازي را نماينده ايتاليا با نتيجه 3 بر 2 به سود خود رقم زد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :