صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۹۹۷۸۲
تعداد نظرات: ۹۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴
در پی تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان
در پی برگزاری این تجمع اعتراضی، عده ای از این دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان، با خواندن و انتشار بیانیه ای تحت عنوان "روحانی متحیریم" به تجمع خود پایان دادند.
گروه سیاسی، دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان شب گذشته پس از برگزاری نماز مغرب و عشا و همزمان با حضور دکتر روحانی رییس جمهور کشور در تالار فردوسی این دانشگاه، تجمعی اعتراضی پیرامون برخی اقدامات دولت تدبیر و امید برگزار کردند.

به گزارش بولتن نیوز، در پی برگزاری این تجمع اعتراضی، عده ای از این دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان، با خواندن و انتشار بیانیه ای تحت عنوان "روحانی متحیریم" به تجمع خود پایان دادند.


متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
باسمه تعالی 

روحانی متحیریم!
 
مقدّرات دانشگاه را تعطیل کردند؛ غافل از آن که مقدّرات این مملکت، دست این دانشگاهی ‏هاست .

خودروهای نظامی حامل دوشکا را از مرزها و نقاط خطرخیز به دانشگاه آوردند؛ غافل از آن که مقدّرات این مملکت، دست این دانشگاهی ‏هاست.
 
تک‌تیرانداز حرفه‌ای که سالیان سال چشمانش به دیدن اشرار و تروریست‌ها عادت کرده بود، حال باید دانشجوی جزوه به دست و نگران امتحان میان ترم فردا را مراقبت کند و فقط مانده شهید گمنام آرمیده در خاک دانشگاه را نشانه رود؛ غافل از آن که مقدّرات این مملکت، دست این دانشگاهی‏ هاست .

دانشگاه را خط کشی کرده‌اند؛ دانشجو از آن طرف و مدعوین از این طرف؛ اگر هم دانشجویی بخواهد از فنس های بی شمار و نرده ها و داربست های چیده شده، عبور کند کارش با سکیوریتی تیم است؛ دانشجو را با لباس مشکی ها روبه‌رو کردند؛ غافل از آن که مقدّرات این مملکت، دست این دانشگاهی ‏هاست .
حضور نمایندگان دانشجوها و تشکل‌های دانشجویی را کأن‌لم‌یکن نمودند و اجازه نفس کشیدن در دیدار با رئیس جمهورشان را ندادند؛ غافل از آن که مقدّرات این مملکت، دست این دانشگاهی‏ هاست .

با فنس‌ها و موانع امنیتی، خوابگاه و سلف و کتابخانه را به خلسه‌ای ترسناک فرو بردند؛ غافل از آن که مقدّرات این مملکت، دست این دانشگاهی‏ هاست.



تدبیر را به تک‌تیر، امید را به حدید و اعتدال را به اختناق تبدیل کردند؛ غافل از آن که مقدّرات این مملکت، دست این دانشگاهی‏ هاست.

هر شیء جان‌دار و بی‌جان را در اطراف برگزاری مراسم اسکن uv  کرده و ورود سگ های تجسس را به دانشگاه جایز نمودند؛ غافل از آن که مقدّرات این مملکت، دست این دانشگاهی ‏هاست .

دانشجو را عنصر مخرب و غیر قابل تحمل پنداشتند و دانشجویی را بدون این که مجیزگوی خودشان باشد به مراسم راه ندادند؛ غافل از آن که مقدّرات این مملکت، دست این دانشگاهی‏ هاست .

گروهی از اجیرشدگان خود را تحت عنوان دانشجوی حامی در برابر تالار فردوسی دانشگاه گماشتند تا شعار حمایت و مچکریم بدهد؛ غافل از آن که مقدّرات این مملکت، دست این دانشگاهی هاست .

نرده در برابر نرده و قفس در برابر فنس قرار دادند و دانشگاهی که به اندازه کافی نرده دارد را در یک قفس دیگر قرار دادند؛ غافل از آن که مقدّرات این مملکت، دست این دانشگاهی هاست .

تیم امنیتی رئیس جمهور "حقوقدان”، از رفتارهای "گازانبری” و فوق امنیتی در دانشگاه استفاده کردند؛ غافل از آن که مقدّرات این مملکت، دست این دانشگاهی‏ هاست .

فعالان تشکلی را به مراسم راه ندادند و شأن دانشجویان را به یک نماینده در میان ۱۰۰۰ نفر تقلیل دادند؛ غافل از آن که مقدّرات این مملکت، دست این دانشگاهی هاست .

به دیدگاه امام راحل(ره) در مورد دانشگاه توجه نکردند؛ چرا که ایشان فرمودند: "مقدّرات این مملکت، دست این دانشگاهی‏ هاست.
 
و حال آن چه از توان ما دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان بر می آید پس از آن که آب دهان‌های خود را از فرط تعجب و حیرت از این فضای نامانوس و غیرضروری به شدت امنیتی فرو بردیم این است که به شدت و از سر دلسوزی اعتراض خود را نسبت به این جولان‌های امنیتی نالازم اعلام می‌کنیم.

امیدواریم که این تشریفات ویژه برای ورود و خروج و حضور مسئولان دولت، به سفره‌های شام ونهارشان کشیده نشود.
 
ما باورمان نمی‌شد برای آمدن رئیس جمهورمان که تصریح کرده بود دولتش برای دانشگاه محیط امن را می‌پسندد، این گونه دانشگاه را امنیتی و شلوغ کنند.
 
اصلاً نمی توانیم به خود بقبولانیم که از دانشگاهی که میزبان این مراسم بود حتی به اندازه انگشتان دو دست از نمایندگان دانشجویان دعوت نشود و عده‌ای هم که دعوت شدند سریعا از حضورشان ممانعت شود.
 
ما که خود می‌دانیم در این طوفان‌ به‌ پاکردن‌های نیروهای امنیتی و دولتی گم می‌شویم و حرف مان به جایی نمی‌رسد؛ اما خواهش می‌کنیم از دست-‌اندرکاران، این‌ چنین وجهه خود و دولت را با این جوسازی‌ها مخدوش‌ نکنند و بیش‌ از‌ این دید دانشجویان‌ را نسبت‌ به امنیتی‌ بودن این دولت تقویت نکنند.
 
جمعی از دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
جانباز
|
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
متحیر از چه هستید...؟؟؟
متحیر از این که اجازه شلوغ کاری و تند روی به شما نمی دهند ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
چرا تا یکی به یه جایی میرسه منتقداشو تند رو وافراطی میدونه
م.ج
| |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
عکس احمدی نژاد رو جلو چشمش آتیش زدن افراطی نبودن, این تک نفرها میخوان جلو جمع از رئیس جمهور سوال بکنن راهشون نمیدن چون از به چالش کشیده شدن وحشت دارن. خودتون میبینید که تا به حال هیچکس نتونسته تو جمع از آقای روحانی سوال چالشی بپرسه چون دستش به ایشون نمیرسه یعنی مصلحت اونه که نرسه......
حسین سوری
| |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
دکتر روحانی باید به رهبری گوش دهند تا موفق شوند...
محمد
| |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
چطور است که نشنیدن صدای مخالف در هر جناهی، به هیاهو و هوچی گری پنداشته میشود.
قبلاً دیگران سکولار بودند، و حالا دگر اندیشان جدید، تندرو !
یک جمع ده دوازده نفره رو هم برنمی تابید !؟
هه ... .
داریوش
| |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
متحیر ازپایمال شدن خون شهدا تا امثال تو به هرقیمتی به نون ونوا برسند که صدالبته هم نمیرسن.
اتی
|
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
همین ده نفرن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
پاسخ ها
فریدون
| |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
چشماتو بازکن بیشتر میبینی
میثم رسولی
| |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
پ نه پ شما بیشماری!
ناشناس
| |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
"هم" رو ، تحمل کنید !
ناشناس
|
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
روحانی مچـــــــــــــــــــکریم...!!
پاسخ ها
دانشجو
| |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
اره تشکر کن از همون کسی که گفت بهت بیسواااااااااااااد
طلبه
| |
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
خعلی مچکریم
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
میدونید من موندم ملت چه فکری کرد به اینها رای داد واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
یک عده تند ور بی فکر که انقلاب و دستاوردهای شهدا را تحت الشعاع قرار داده اند از کی شده اند تشکل ارزشی؟؟؟
پاسخ ها
کارگر
| |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
جناب ناشناس شما تشکل ارزشی را چگونه تعریف میکنید ؟ حتما دوست دارید دانشجویان که امید اینده ما هستند و بصیرت دانشجوی ایرانی زبانزد خاص عام هست همانند تعدادی
شعار رابطه بااستکبار سردهند و انرزی هسته ای را زائد بشمارند وایجاد رعب وحشت دردانشگاه را محترم بدانند وشهدای هسته ای رابه تمسخر بگیرند وانها را موجب بدبختی بدانند ومسکن مهر و یارانه را موجب تورم وخرد شدن استخوانهای محرومین را موجب شکوفایی بگویند .
محمود
|
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
تنها رییس جمهوری که فقط یک مرحله منتخب میشه روحانی هست به نظرم ایشان برازنده ی رییس جمهوری نباشه
سرباز رهبری
|
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
ما پیرو رهبری هستیم اگر رهبری بگوئید این دولت خوب است ما همایت می کنیم و اگر دولت بر سر هسته ای معامله کند ما دست از حمایت بر می داریم
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
همایت کنید!
خان عمو
|
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
از مشاهده ی روز افزون این برخوردهای بی منطق که دست سرهنگ ها را نیز از پشت بسته متاسفمو
علی
|
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
این دانشجو ها عده ای اندک هستند که متاسفانه دارن عجولانه قضاوت میکنن
ناشناس
|
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
چند بار بايد بگيم بابا :
ميزان راي ملت است وبس!!
حالا نميدونم اينا واسه خودشون چي ميگن ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
ملت به کلید برای باز شدن قفل ها رای دادن!
نه به کلید بسته شدن ها و قفل های جدید!!!!!
فریدون
| |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
واقعا!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
هدف کاسبین تحریم و فتنه تضعیف و مقابله با دولت است
مگرنه هر دوستدار ایران و مومن به اسلام از آشتی ملی و همدلی مردم و ترویج مهربانی استقبال می کند
يک دانشجو
|
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
از بنر ها و شعار هايشان معلوم است دانشجوى تندرو و مستقلى هستند...
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
دقیقن! اینها همه مستقل هستند و حرکتشان خودجوش! اما دانشجویانی که جلوی آقای جلیلی در دانشگاه امیرکبیر ایستادند، همگی «گروه فشار» لقب گرفتند...
ناشناس
|
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
چهره های حامیان آقای جلیلی رو ببینید.قیافه های تکراری که تو همه تجمعات،از حمله به سفارت انگلیس تا حمله به مقبره آرتور پوپ دیده میشن.سرجمع چندنفرن که انقدر هم صداشون رو بالا میبرن؟
پاسخ ها
فریدون
| |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
اقای ناشناس به نظر میرسه نفهمیدی توی این شش ماه چقدر ملتو تحقیر کردن
ناشناس
|
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
رهبران اصلاح طلبان در دل وجان مردم جا دارند
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
لطفا به جای مردم صحبت نکن عزیزم...
ناشناس
|
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
دوره شعارهای تند گذشته،امروز اکثر مردم ایران مصلحت اندیشی رو برآرمانگرایی ترجیح دادند.
آقای جلیلی نماینده همون افرادی است که بهش رای دادند نه بیشتر
پاسخ ها
مهدی
| |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
و آقای روحانی با این کارهاش نماینده همون هایی که بهش رای دادند هم نیست الان
ناشناس
|
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
اقای جلیلی نماینده همون افرادیه که بهش رای دادن نه بیشتر
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
اونهایی که به جلیلی رای دادن بنده شکم نبودن!
برین بررسی کنین چند نفر برای شکم به این دولت رای دادن!!!!!!!
از ملت
|
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
باز انحراف افکار عمومی همان روشهایی که باعث به قدرت رسیدن احمدی نژاد شدولی حالا به شکل جدید که به خیال خود کسی متوجه نمی شود بابا حنای شما انشاء الله که رنگی ندارد این جور کارها از روحانی بدور است شما بودید که دانشکاه را و دانشجویان را در دانشگاه محاصره کردید.
ناشناس
|
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
تو زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد آیا می شد یکی از جناح مقابل بیاد و تو دانشگاه درباره موضوعی که ربطی به اون نداره صحبت کنه! دولت تدبیر و امید
پاسخ ها
م.ج
| |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
شما مثل اینکه تو اون 8 سال خواب بودی چیزی ندیدی
ناشناس
| |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
واقعن ما خواب بودیم و ندیدیم دانشجویانی را که در دولت احمدی نژاد خیلی جلوتر از مجلس و حکومت به وضعیتی که ایشان پیش آورده بود اعتراض کردند و به خاطرش حکم های طویل المدت دریافت کردند...
ناشناس عزیز، حق با شماست.. ما خواب بودیم!
م.ج
| |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
منظورت همون هاییه که دست بعضی هاشون بالاخره رفت تو دست ضدانقلاب غیر وطنی و آخرش نشون دادن تو چه خطی هستن, هرکس اسمشو تو دانشگاه نوشتن نمیشه دانشجوی عدالتخواه آقای خواب آلو
ناشناس
|
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
این حرکات در شآن عده ای که خود را دانشجو و نماینده عقل جامعه میدانند نیست...حرکاتی احساسی هیجانی و انفجاری که در بحث های میدون شوشی ها هم دیده میشه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
مگه دیگه چاره ای مونده؟
ناشناس
|
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
جناب آقای جلیلی با برنامه هسته ای فقط تونست نظر 4 میلیون ایرانی از 75 میلیون را جذب کنه این نشون میده چقدر دیدگاه ایشون برا جامعه مهم هست لطفا یه درصد بگیرین ..
پاسخ ها
میثم رسولی
| |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
انتخابات 96 در راهه
ناشناس
| |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
عزیزم کل 75 میلیون که نمی تونستن رآی بدن بچه ها رو هم حساب کردی!!!!!
بهروز
|
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
چرا این دانشجوی نخبه ما استقلال فکری نداره علتش چیه؟؟
سلامي
|
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
كسي با انرژي هسته معامله نمي كنه . ما با سوئ استفاده از بيشتر از ان مشكل داريم رهبري بزرگوار فرمودنند انرژي هسته كه بسبب كار نظامي باشد حرام است بفهميد در ضمن چرا شما نمي بينيد در خانه مردم چه خبره مردم اسلام مدارا و محبت را می خواهند .
ناشناس
|
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
آفرین بر دانشجویان با غیرت دانشگاه فردوسی
ناشناس
|
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
حامیان جلیلی چقدر تعدادشون کمه
منا
|
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
تازه اولش شه..بشینین و ببینین که چطوری در برابر اجنبی و دشمن مملکت تدبیر امنیتی در کار نیست!
یاور
|
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
سلام
هر دم از این .... بوی بدی میرسد.
ناشناس
|
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
خیلی جالب بود
دوستدار
|
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
سابقه شما نشان میدهد قابل اعتماد نیستید .
مجرد
|
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
دلها برای بازگشت دوباره دکتر عزیز دکتر احمدی نژاد گرم خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
راست میگه کجایی دکتر.دلار ساکن مونده تورم 50شده30درصد.دکتر بیا که بعضی ها کاسبی داره کسات میشه
باقری
| |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
کجایی دکتر سیب زمینی شده 3500 تومان و گاز وبرق 25درصد اضافه شد وقرار است بنزین را 20درصد اضافه کنند . یارانه را که قرار بود همان مبلغ که به قیمت حاملهای انرزی اضافه میشود اضافه کنند ولی نکردند و قول دادند حقوقها را به اندازه تورم اضافه کنند ونکردند . 567تن شمش طلایی را که برای خزانه خریدید را درروز روشن منکر شدند . تو ریگی را ازاسمان کشیدی پایین ولی اینها چکار کردند
ناشناس
| |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
دکتر کجایی که ببینی پیش بینی ات درست از آب درآمده و کاری را که به خاطر دادن یارانه مستقیم به مردم مرتکب شدی و اقتصادی کشور را به فنا دادی را هیچ دولت دیگری نمیتواند جبران کند!
منتقد
|
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
اهمیت ولزوم اسکورت و محافظت از شخصیتهابر کسی پوشیده نیست ولی نه به این حد . شخصا شاهد سفر مقام عظمای ولایت ایت الله خامنه ای به سنندج بودم و بعنوان یک فرد عادی تا نیم متری ایشان رفتم . از اول انقلاب تا کنون چنین چیزی نشنیده بودم که با دوشکا انهم داخل دانشگاه از شخصیت دوم کشور محافظت کنند .اقای روحانی کاش تدبیرتان را به کار می انداختید.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
والا ایشون تو شهر بین مردم بدون اسلحه بود چه برسه با دوشیکا اون هم تو دانشگاه . مگه دانشگاه میدان جنگه که با دوشیکا برن توش . ضمنا" عزیزم منظور ایشون از دوشیکا یه چیزه دیگه ای بود ...
حسین
|
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
ایران و ایرانی را نباید فدای دستاورد کرد
ناشناس
|
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
دلها برای بازگشت دوباره دکتر عزیز دکتر احمدی نژاد گرم خواهد شد....
بستگی دارد چه کسانی همزمان خود را کاندید نمایند اگر افراد سرشناس وخوش سابقه خودرا کاندید نمایند احمدی نژاد شانسی ندارد زیرا او با مشایی میاید.نه غربزدگان ونه مال اندوزان ونه کسانیکه اموال بیت المال را تحت خصوصی سازی ٬ خصوصی سازیش مینمایند ونه فتنه گران کپک زده سبز شده ونه گزارش کاری ها ..هیچکدام رای نمی آورند . ضمنا یادتان باشد آقای دکتر احمدینژاد کاپیشنی آمد وبا کت وشلوار مد روز رفت .با شهید رجایی ویا شهید با هنر او را مقایسه نکنید.
زهرا
|
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
روحانی متأسفیم!):
دکتر خان متعجبیم!):
من سرهنگ نیستم حقوقدانم!؟؟؟؟؟؟
):
زهرا
|
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
دادو بیداد که در محفل ما رندی نیست
که برش شکوه برم داد ز بیداد کشم..
و خدا ناظر اعمال ماست!
صادق
|
|
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
آرامش و اتحاد و همدلي تنها راهكار موفقيت ايران و نظام
ايدا
|
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
پس ادعا ها و حرف ها ي قشنگي كه در دوره انتخابات زده ميشد چه شد؟ آن كه نترس و شجاع و مرد عمل بود رفت
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
خدا کند فرصت کند و علف های هرز باغچه اش را تمیز کند. فرصت کند و رزومه اساتید دانشگاه را خوب مطالعه کند... خدا کند.
قاسم خان
|
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
دکتر خواهد آمد و بساط این شکم گنده های دیکتاتور صفت را داخل توبره خواهد کرد
دانشجوی تهران
|
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
خدایا امان از حرفای امید دهنده و کارهار ناامید کننده.
ناشناس
|
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
سلام برروحانی .خاتمی .هاشمی. نفرین بر دیکتاتوری وحرکتهای مهندسی شده وپشت پرده
رضا
|
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
از وقتی که تو در خواب زمستانی فرو رفته ای!!!
ناشناس
|
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
1مشت تند رو که معلوم نیست از کجا تغذیه میشن حالا شدن زبان ما دانشجویان اخه بگو خانواده شما تو خرج شکم شما موندن تو این 8 سال.رو هم 30نفر هستن شما هی هر کجا پیداشون میشه تیتر میزنید تشکل دانشجویی
علی
|
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
در کدام دوره امنیتی نبود . من خودم دانشجو بودم در انتهای دوره ی رئیس جمهور قبل در دانشگاه آزاد خروجی و ورودی خواهران و برادران را تفکیک کردن . نگاه تفکیک جنسیتی به کلاسها در همین دوره شکل گرفت . این یعنی نگاه بدبینانه به انسان و دانشجو .تا وقتی اینچنین نگاهی به انسان وجود داشته باشد وضعیت همین خواهد بود . به هر حال دوستان دانشجو گذشته را فراموش نکنید.
ناشناس
|
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
منظورتان از جمعی از دانشجویان همین افراد اگشت شمار است
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
نه اینا بخشی اش هستند.
بقیش در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری خودشونو نشون میدن
ناشناس
| |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
این بقیه زحمت نکشند، خسته میشوند. ان شا الله خود شورای نگهبان زحمت انتخابات مجلس و ریاست جمهوری را خواهند کشید
دانشجو
|
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
امیدوارم نویسنده متن در امنیت باشه .
یه دانشجو
|
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
دوست داشتم این دانشجوها بیان تهران و دقیقا بببینن کی حق میگه کی نمیگه، اونوقت پلاکارداشون خوندنی تر بود.
ناشناس
|
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
فدای احمدی نژاد که عکسشو جلوی چشمم داخل دانشگاه آتیش زدند و چیزی نگفت آقای روحانی یاد بگیر.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
راستی میگویید. احمدی نژاد هیچ چیزی نگفت. چون نمیتوانست در آن لحظه چیزی بگوید. اما کسانی که جلوی اون ایستادند هنوز و بعد از سالها دارند تقاص پس میدهند. با اخراج و زندانهای بلند مدت.
دوستدار
|
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
اولا بدانید مردم با شعورند انتخاب آقای روحانی نشانه فهم بالای مردم است .دوم شما راه به جائی نمیبرید سوم هشت سال ریاست جمهوری احمدی نژاد برای شما به اندازه کافی فرصت بود وامروز منزوی هستید شما حرفی برای گفتن ندارید آقای احمدی نژاد حرف شما را هم در تریبونهای داخلی فریاد زد وهم در تریبونهای خارجی کسی هم گوشش بدهکار نبود چهارم هیچگاه شما نماینده فضای دانشجوئی کشور نبوده اید .پنجم اگر شما را هم راه میدادند حرفتان همین بود که همین حالا میزنبد پس برای شنیدن حرف شما احتیاج به حضورتان نیست مسائل امنیتی هم اگر نبودند شرنوشت روحانی شاید مثل سردار با ارزش کشورمان که برای گفتگو رفته بود ودچار انفجار انتحاری شد دور از انتظار نیست ....
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
جواب شما در انتخابات بعد.
رضا
|
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
جناباقای دوستدار ،خودت هم میدونی که اگر قانون اجازه میداد ودکتر احمدی نزاد کاندید میشد تا اخر رئیس ایران بود و اینم باید بدانید که 18 میلیون نفر به ایشان رای دادند یعنی نصف بیشتر ملت ایران به ایشان رای ندادند . واما منزوی بودن را میتونید دررایی که به نظرات داده شده ببینید . خوشحالم که دوستدار دولت همانند شما فکر میکنند
مرتضی
|
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
نماینده مردم زاهدان در جلسه علنی پارلمان با استناد به اصل 52 قانون اساسی با اشاره به آزادی مرزبانان ایرانی اظهار داشت: اینها عزیزان ما را خودشان می‌برند، خودشان شهید می‌کنند و خودشان هم می‌آورند؛ دولت فعلی را مشروع و دولت قبلی را غیرمشروع می‌نامند و این عملیات‌ها را در آن دولت‌ها موجه می‌دانستند و مسئولین هم در تبریک گفتن از یکدیگر سبقت می‌گیرند.

وی ادامه داد: در دولت قبل استاندار وقت 15 گروگان را ظرف 48 ساعت آزاد کرد اما نه کسی تقدیری کرد و نه تبریکی گفته شد
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
اره اگه به خواسته گروگان گیرها و تروریست ها عمل بشه دوساعت هم طول نمیکشه که آزاد بشن 48 ساعت که خیلیه . مهم اینه که به هیچ یک از خواسته هایشان عمل نشده مرزبانان آزاد شده اند
ناشناس
| |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
درود بر شهریاری
ناشناس
|
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
اینها چند نفر بیکار بیشتر نیستند...که دنبال بلوایند
محمد
|
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
مردم ایران برای برگشتن اقتصاد دوره خاتمی به روحانی رأی دادند و این در حالی است که اقتصاد جهان سال ۲۰۰۰ با ۲۰۱۰ قابل مقایسه نیست.از دکتر روحانی هم کاری ساخته نیست. شواهد فروپاشی اقتصاد غیر اسلامی در همه کشور ها از جمله آمریکا و اتحادیه اروپا نمایان است.
ناشناس
|
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
چی شده زابلی ها الان بیانیه میدین !!! آزادکردن مرزبانان توسط شیخ الاسلام مولوی عبدالحمید رو محکوم میکنین !! چیه از اینکه دولت تدبیر و امید با مولوی عبدالحمید خوب هستن چشم دیدن ندارید ................
غفاری
|
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
در جواب جانباز. متحیر از این هستند که به دانشجویان اجازه می دهند جلسه جشن هسته ایی با حضور آقای جلیلی را به هم می زنند ولی در سیستان و بلوچستان با دوشکا دانشجو یان را برای جلوگیری از اعتراض تهدید می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
عکسی از این دوشکا ی معروف منتشر نشده؟
ایمان
|
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
روحانی دوست داریم
علي
|
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
خوب اومدي آقا محمود . من هم هزار در صد مطئنم كه. بايد به هوش باشيم براي چهار سال آينده كه يه آدم توانمند و استوار و واقعا" مردم دوست و ولايتمدار عملي نه حرفي را به اين مسند بنشانيم. فقط كمي بصيرت ..
ناشناس
|
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
دلم برای صفای امامان تنگ شده
دلم برای شهید بهشتی تنگ شده
بکشید ما را ملت ما بیدارتر میشود
چه کسی خود را بزرگتر و مهم تر و باارزش تر از امام علی ع میداند
همه ارباب مردم هستند
مردم هرقشری مخالف یا موافق نکند خطی خشی خسی باشند
صدا فقط صدای ماست دیگران که هستند
حامدپور
|
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
روحانی متاسفیم . موجی از نا امیدی و ترس از آینده فضای جامعه را فراگرفته . عجب دولت ترسناکی .
شازده
|
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
سرباز رهبری....شما هنوز حمایت رو غلط می نویسی چگونه در مورد سیاست خارجی اظهار نظر می کنی...محترمانه بگم تند روی هایی که به ضرر مردم و مسئولین هست را کنار بگذارید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :