صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۹۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴
مهلت يک هفته‌اي باشگاه اماراتي به پرسپوليس براي پرداخت بدهي بابت انتقال خلعتبري امروز به پايان مي‌رسد و بايد منتظر شکايت ديگري از باشگاه پرسپوليس بود.
باشگاه عجمان امارات سه شنبه هفته‌ گذشته با ارسال نامه‌اي به باشگاه پرسپوليس اعلام کرد در صورت پرداخت نکردن بدهي بابت انتقال محمدرضا خلعتبري ظرف يک هفته‌ آينده به فيفا شکايت مي‌کند. مهلت يک هفته‌اي عجماني‌ها امروز (سه‌شنبه) به پايان مي‌رسد و با توجه به اوضاع بد مالي باشگاه تهراني بعيد است اين مبلغ پرداخت شود.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ايسنا، در اين صورت بعد از بسته شدن پرونده‌ وينگادا بايد منتظر شکايت جديدي از پرسپوليسي ‌ها باشيم. شکايتي که جريمه سنگيني را براي اين باشگاه به دنبال خواهد داشت چرا که پرسپوليسي‌ها علاوه بر ملزم شدن به پرداخت بدهي 250 هزار دلاري بايد 300 هزار دلار هم بابت جريمه دير کرد بدهند! جريمه 300 هزار دلاري نيز به خاطر بندي است که در قرارداد آمده و پرسپوليس متعهد شده در صورت تاخير در پرداخت اقساط به ازاي هر ماه، 50 هزار دلار جريمه بدهد.
برچسب ها: عجمان ، پرسپولیس ، شکایت

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :