صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۹۹۳۷۷
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱
سخنگوی قوه قضائیه از محکوم شدن رئیس جمهور سابق در پی شکایت یک شهروند اردبیلی و ادامه رسیدگی به پرونده تخلف در ستاد سوخت، حادثه ۲۲ بهمن قم و شهادت طلبه ناهی از منکر خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز،  محسن اژه‌ای در ادامه نشست خبری امروز خود در پاسخ به این سؤال که شنیده شده پرونده بابک زنجانی به وزارت امور خارجه داده شده است گفت: این موضوع صحت ندارد زیرا پرونده اش قضایی است و در دستگاه قضایی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وی گفت: البته در زمینه رسیدگی به این پرونده دستگاه قضایی از برخی وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها کمک خواسته تا پرونده سریعتر به نتیجه برسد.

یکی از خبرنگاران از محسنی اژه‌ای درباره پرونده شهید علی خلیلی طلبه ناهی از منکر پرسید که وی پاسخ داد: بلافاصله بعد از شهادت او پرونده‌ای باز شد اما اطلاع‌رسانی و غیراصولی از جانب برخی افراد باعث شد متهم گریخت.

وی افزود: البته در حال حاضر متهم دستگیر شده و در بازداشت به سر می‌برد اما باید منتظر نظر پزشکی قانونی ماند.

محسن اژه‌ای گفت: در تماسی که پیش از ظهر امروز با دادستان تهران داشتم، دادستان گفت هنوز نظر پزشکی قانونی به بازپرس پرونده ارجاع نشده است.

یکی از خبرنگاران پرسید: شنیده شده پرونده حادثه 22 بهمن شهر قم با صدور حکمی در همان شهر قم مختومه شده است، آیا این موضوع صحت دارد؟ محسنی اژه‌ای گفت: من از حکمی که در شهر قم صادر شده باشد اطلاعی ندارم اما پرونده در تهران در حال رسیدگی است و مختومه هم نشده است.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در باره اینکه سرنوشت پرونده ستار بهشتی به کجا رسیده است گفت: همان طور که اطلاع دارید این پرونده زمان زیادی را از دستگاه قضایی گرفت تا سرانجام برای آن کیفرخواست صادر شد.

محسنی اژه‌ای گفت: پس از صدور کیفرخواست جلسه اول دادگاه در هفته گذشته برگزار شد و رسیدگی به این پرونده همچنان ادامه دارد.

یکی از خبرنگاران درباره سرنوشت رسیدگی به پرونده سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس پرسید که محسنی اژه ای گفت: اگر منظورتان آن پرونده ای است که در موضوع ستاد سوخت تشکیل شده بود باید بگویم که برخی تخلفات در آن پرونده شده بود که در حال رسیدگی است.

خبرنگار گفت: منظور من این پرونده نبود.محسنی اژه ای گفت: شما سؤالتان را به دفتر تحویل دهید تا هفته بعد پاسخش را بدهم.

سخنگوی قوه قضاییه همچنین درباره اینکه چرا رئیس قوه قضائیه خواستار ارائه گزارش درباره ربایش مرزبانانمان شده است گفت: باید بررسی شود که چگونه این اتفاق رخ داده و اگر ربایندگان در داخل کشور اعوان و انصاری دارند شناسایی شده و به جرمشان رسیدگی شود.

وی گفت: همچنین باید بررسی شود که آیا نفر پنجم در قید حیات به سر می‌برد که اگر اینگونه باشد باید تلاش کنیم وی به کشور بازگردانده شود.

محسنی اژه ای همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس درباره محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: رسیدگی به پرونده رؤسای جمهور تابع ضوابط و شرایط تعیین شده در قانون است.

وی گفت: در خصوص این پرونده هم بعد از اعلام شکایت پرونده به دادگاه رفت و تحقیقات درباره آن ادامه دارد.

محسنی اژه ای گفت: در خصوص شکایت یکی از شهروندان اردبیلی هم دادگاه بررسی کرده و به این ترتیب رئیس جمهور سابق را مجرم شناخته است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
علی
|
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
دم محسن هاسمی گرم که از 7 خان ازاد است
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
جنسش يه جوريه كه رادار گريزه لا مصب
محسن
|
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
بولتن همین خودت چند مدت پیش گفتی دندون ساز اردبیلی شکایتش به جایی نرسیده حالا ...
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
قضیه شکایت اردبیلی چیه دیگه؟؟؟
مرغ حق
|
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
اقای محسن خود شما گقتید چند مدت پیش بولتن نوشت کار ان هموطن اردبیلی بجائی نرسید ان مال چند مدت پبش بود و این هم اخرین خبر چه کار بولتن اشتباه بوده ؟! جناب به این میگویند ایراد بنی اسرائیلی !
ناشناس
|
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
نمی دانم چرا کسانی که یا گند مالی دارند و یا گند سیاسی از اسمی که با احمد شروع می شود وحشت دارند....
ناشناس
|
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
اگر بمیرید از غم باز هم میگویم احمدی نژاد در دل ما جا دارد
پاسخ ها
شبنم
| |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
وقتی با هم سر یه سفره بودین بایدم تو دلتون جا داشته باشه
اسماعیل
|
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
آقای احمدی نژاد چون پشتوانه و حامی حقیقی ندارد با یک شاکی کوچک محکوم می شود اما مهدی هاشمی چون پشتوانه قوی چون ... دارد.....
ناشناس
|
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
آقای احمد نزادچی سرت در زیر برف سنگین است که دشمنان ایران واسلام هم همان را می خواهند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :