صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۹۷۴۷۹
تعداد نظرات: ۸۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
عایشه می‌گوید من دختری باکره بودم اما به محض ورود به جهاد نکاح توسط چندین نفر دوشیزگی خودم را فدای اسلام کردم! و در این مدت مشکل رزمندگان زیادی را حل کردم و اکثر مجاهدانی که با من جهاد داشتند از الجزایر، اتیوپی، چچن و مغرب بودند، هم‌اکنون هم حامله هستم ...
به گزارش بولتن نیوز؛ این دختر عربستانی که سه ماه پیش به سوریه سفر کرده بود، پس از بازگشت به عربستان و اعطای عنوان قهرمانی جهاد نکاح توسط مفتی های عربستان گفت که کسب این موفقیت را مدیون انرژی بالا و زحمات شبانه روزی و تلاش و همت والای رزمندگان اسلام است عایشه می گوید من برای تقرّب به خداوند، این جهاد را انجام دادم و از خداوند می خواهم که این جهاد را از من قبول بفرماید.


 
عایشه می‌گوید من دختری باکره بودم اما به محض ورود به جهاد نکاح توسط چندین نفر دوشیزگی خودم را فدای اسلام کردم! و در این مدت مشکل رزمندگان زیادی را حل کردم و اکثر مجاهدانی که با من جهاد داشتند از الجزایر، اتیوپی، چچن و مغرب بودند، هم اکنون هم حامله هستم و من می دانم که این فرزند در آینده یکی از مجاهدان بزرگ راه اسلام خواهد شد!
منبع: مشرق
برچسب ها: دختر ، باکره ، نکاح

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
جل الخالق از این همه نادانی
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
این عربستانی ها از صهیونیستها هم بدترند.
شیوا
|
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
جا داره بگم...woooooowwwww
0-o
پاسخ ها
مجید
| |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
چرا اونوقت.؟
امیر
|
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
تف به غیرت این سگ های وهابی ...
دکتر محمد
|
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
فرزند نامشروع تکفیری همانند مفتی های نامشروعتان خواهد بود . للهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته و المستشهدین بین یدیه
پاسخ ها
علی سلی
| |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
من اشتباه منفی دادم ، اگر می شود اصلاحش کنید.
پیک
|
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
اینها که مدعی اسلام و مسلمانی و عمل به قرآن هستند، قرآن نمی خونن؟؟؟
درسا
|
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
گاهی آدم باید برگرده و به اعمال گذشته ی خودش نگاه کنه خدا ظهور حضرت مهدی رو نزدیک تر کنه واقعا دشمن دانا بهتر از دوست نادانه
ناشناس
|
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
عجب صبری خدا دارد
ناشناس
|
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
این یک نمونه خوب از کسانی است که از عقل و اندیشه شان استفاده نمی کنند . کسانی که میگویند ما پیرو حرف بزرگان هستیم .
ناشناس
|
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
همشون فاسد و تباه هستن و..............هستن البته اگر درست ترجمه کرده باشین
ناشناس
|
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
اینجاست که باید گفت عقل که نباشد جان در عذاب است
sarbaz
|
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
خاک بر سر بی غیرت این وهابیها
نوبخت ازقائمشهر
|
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
یکجائی باید به اینگونه سوءاستفاده های بیشرمانه از احساسات پاک جوانان دینمدار پایان داده شود!تا کی باید بنام دین شاهد چنین فجایع دردناکی باشیم؟ چه کسی یا کسانی باید به اینگونه توهمات وسوءاستفادهای ازدین که از گذشته دعواهای اعراب جاهلی بجا مانده پایان دهد؟ روزی طفلی را بنام حراست از دین باتیر سه شعبه میکشند وامروز....واسفا از این توهمات دینی یا بهتر بگویم جاه طلبیهای بیشرمانه بعضی خواص
ائلدار
|
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
خاک تو اون سرت جاهل
برادران وهابی و بدعت در دین

اگر کسی یک کمی عقل داشته باشه دیگه همین فتوا برای درک ماهیت وسبک فکر این عقب مونده ها برای هفت پشتش کافیه و بدبخت تر اون کسیه که عقلش رو بده دست این دراز گوش ها
ناشناس
|
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
واقعا راست گفت تلاش شبانه روزی داشت طفلک
فدایی امام سیدعلی ازآذربایجان
|
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
اوناییکه حکم صیغه موقت شرعی باطل میدونن ببین به چه روزی افتاده اند؟؟؟ننگ ازاین بالاترهم هست؟؟؟
پاسخ ها
احمد
| |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
جهاد نکاح = جهاد زنا
ناشناس
|
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
فقط همین میشه گفت خدا لعنت کنه شماها رو که چشم و گوش و دلتون کور و کر و قفل شده
شمس
|
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
وای انسانیت رو به نابودی تباهی داره میره...هیهات
منتقد
|
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
قبول باشه دختر خانوم ببخشید خانوم نه ببخشید مادر بزرگ این جهاد اکبر شما
ههههههههههههههههههههههه
شاهرخ معمار
|
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
قبول باشه ان شا الله ***********
جالب اینجاست که میگه مدیون زحمات و تلاش شبانه روزی رزمندگان اسلامه باریکلا به این رزمندگان اسلام که شبانه روز زحمت میکشند---------این هم یک نمونه از تقرب الهی
ناشناس
|
|
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
خریت تا کجا ؟

مفتی های بی شرفتون در مورد زنا چیزی بهتون یاد ندادند ؟
ناشناس
|
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
تا چند سال ديگه شاهد تولد نسىل زنا زاده هاي بازار مشترك وهابي، خواهيم بود، كه روي اجدادشان را سفيد خواهد كرد .
دیده بان
|
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
بجا بود که مفتی های عربستان چند تا هم از همسرانشون را به جهاد می فرستادند تا از این فیض محروم نگردند . بچه مردم فقیر عربستان را به جهاد فرستادن کاری ندارد.
آرش
|
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
قران بهترین راهنمای انسان در تمام زمانهاست.پس بهتر برای تقرب به خدا به کلام خودش پنها ببریم .کجای قران این کار زشت رو توصیه کرده؟به خودمون بیایم قبل از اینک خیلی دیر بشه.انشااله
هوشنگ
|
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
خسته نباشید
فرهیخته
|
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
پس عده زن مسلمان چی میشه
خاک بر سر فاحشه بین المللی کنند بدبخت کچای جهنم جای داری .
صدرحمت به فاحشه ها اونا اسم دین روی کارشان نمیگذارند
ناشناس
|
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
که کسب این موفقیت را مدیون انرژی بالا و زحمات شبانه روزی و تلاش و همت والای رزمندگان اسلام است .
عجب.........!!!!!
وحيد
|
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
جهاد گنگ بنگ!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
ای شیطون این اصطلاحو از کجا یاد گرفتی از کسی شنیدی یا خودت...
ناشناس
|
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
خدایا به فریادمان برس این حرامزاده ها ی تشنه ی خون شیعه ها رو در نطفه خفه کن
تنها
|
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
امان از جهل مرکب ....
فرخ
|
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
حتما شنیدید میگن یکی از نشانه های حتمیه ظهور حضرت بقیه الله الاعظم، اسب دجال است.به تصورمن اسب دجال همین گسترش منکرات قطعی درلباس فتاوای گمراهان ایل وتبارطلحه وزبیراست که امروز بنام جهادنکاح مطرح است.
ناشناس
|
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
باید دید که فردای محشر وقتی از این زن سوال می کنند که با وجود نص صریح قرآن کریم بر حرمت نکاح همزمان با چند نفر چگونه به این کار شنیع دست زده هم احساس قهرمانی می کند!!! و اکثرهم لا یعقلون و اکثرهم لا یفقهون
حقوق بشر
|
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
قیافش هم بد نیستا
پاسخ ها
مبینا
| |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
با تشکر از نظر مهمتون
امیرعلی
|
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
اون بچه حرام زاده خواهد بود
محمد
|
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
به چهره اش نگاه کنید جزء عقب مانده هاست که از تیمارستان به این جهاد برده شده است.
علیرضا
|
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
این مفتیهای عوضی شغل خوبی برای خودشون دست وپا کردن یکی از وهابیون محترم میگفت که نفری یک ریال سعودی هم به عنوان دستگرمی به مفتیهای محترمه میدهند
سارا
|
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
متاسفم
ناشناس
|
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
به قول بربره ای ها
خاک برچوکداین نوفهمه
حامد
|
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
خدا قبول کنه تقلب ا... بیچاره خیلی زحمت کشیده اسم بابا ش چیه نطفه از کیه توی شناسنامه به جز مادر کیو داره کدوم دین آسمانی هست که این طور با پیروانش رفتار میکنه و اجازه میده بچه پدرش تا ابد معلوم نباش تازه به مادرش اسم قهرمان میزارن حتی در ادیان غیر آسمانی هم ان طور نیس .اسم فحشا رو میزارن جهاد این سبک جدید روسپیگری وهابیه (وهابی واقعا یعنی آنتی اسلام )
سبحان
|
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
خداوند در قرآن می فرماید : يا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ جاءَكُمْ فاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَيَّنُوا أَنْ تُصِيبُوا قَوْماً بِجَهالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلى‏ ما فَعَلْتُمْ نادِمِينَ (6)
ترجمه:
6- اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد اگر شخص فاسقى خبرى براى شما بياورد در باره آن تحقيق كنيد، مبادا به گروهى از روى نادانى آسيب برسانيد، و از كرده خود پشيمان شويد.
ناشناس
|
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
نمردیم و معنای همت والا و موفقیت رو هم فهمیدیم!
خورو خواب و خشم و شهوت
شغب است وجهل و ظلمت...
به حقیقت آدمی باش وگرنه مرغ باشد
که همی سخن بگوید به زبان آدمیت
البته همینجا رسما از جامعه ی پرندگان سخنگو عذر می خوام.شعر سعدی رو نمی تونستم تغییر بدم به دل نگیرن اون دنیا شاکی باشن که در سطح چه انسان نماهایی تنزلشون دادیم. در مثل مناقشه نیست!
فدایی سید علی
|
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
آخه به چه جرئتی اسم این کار نحس رو گذاشتن جهاد؟؟!!

حالا میشه فهمید چرا انقد تاکید میشه که نسل شیعه باید افزایش پیدا کنه.
این خاک برسرا با هزارجور کثافت کاری دارن نسل شونو زیاد میکنن،درواقع حرامزاده هارو،بعد بچه شیعه های ما ازدواجشون رو به تاخیر میندازن...
سجاد
|
|
۰۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
همیشه فکر میکردم برای نادون بودن یه حد و مرزی هست .
حالا رسما این فکر رو از کلم بیرون میارم .
افروز
|
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
جنايات مردان و زنان وهابي از عجايب روزگار است كه در طول تاريخ به اين گستردگي و بي شرمي و بي رحمي ديده ويا شنيده نشده است و بايد شيعه خود را براي ظهور اقا امام زمان اماده كند تا ان شاء الله ريشه تمامي دشمنان دين خدا و انسانيت از روي زمين نابود شود
ناشناس
|
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
شگرد جدید آل سعود برای تخریب دین اسلام ؛ مطمئن باشید اینها یک مشت شکست خورده هستند دنیا اینها رو نمی پذیره! اینا ذره ایی از شئونات اخلاقی رو رعایت نمی کنند انوقت مدعی اسلام هم هستند بربریت لباس اسلام پوشیده! ببینید اینها کی هستند که اخرین و بهترین دین اسمانی هم نتوانسته انها را رستگار کند .
میلاد
|
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
ازدواج کردنو بچه دار شدن پول میخواد با جیب خالی که نمیشه
غلام امیرالمومنین
|
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
قبول باشه. واقعا خوب پیروانی هستید کاملا شبیه خلیفه تون هستید که به همین زودی به دستان مبارک حضرت ولیعصر عج خداوند ریشه تونو از رو زمین برمیداره. حرام زاده های زناکار
ناشناس
|
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
ظاهرا خبر تکذیب شد. انتظار بیشتری از بولتن داریم (برای رصد صحت اخبار)
سعید از مریوان
|
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
غلام امیر المومنین که نظر دادید به صحابه های پیامبر اسلام توهین نکنید ...اما عربستان صعودی از کفار بدترند ..زیرا که بویی از اسلام نبرده اند و من با نظر یکی از خوانندگان موافقم دوست داشتم این فیض جهاد نصیب پادشاه عربستان و مفتی های وهابی .صهیونیستی آنان می شد
ناشناس
|
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
صد رحمت به اعراب دوده جاهلیت
ناشناس
|
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
هم اسم و همکار مادرشون عایشه هستن دیگه...
ناشناس
|
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
سلام
جهاد نکاح هیچ اصل و اساسی در بین مسلمانان سنی (به قول بعضیها وهابی ) و شیعه ندارد.
بلکه ساخته و پرداخته ی عده ای از خدا بیخبر و نفهم است تا سر مردم را شیره بمالند و کاسبی خود را رونق بخشند
رضا
|
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
بچه این زن میشه یابن عایشه مانندیابن مرجانه لعنت الله علیه که دستش به خون پسررسول خدا(ص)ویارانش آغشته شد اللهم عجل لولیک الفرج
لیلاا
|
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
جانم فدای اقاامام زمان جانم فدای رهبرم عزیزدلم سید علی امام خامنه ای عزیز \
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
میخوای یه حکم جهاد هم به شما بدیم. عزیز ایشون اسمشون اشتباه درج شده .عایشه نبوده بلکه... هستش. در ضمن برای اطلاع شما این داستان واقعت نداره بلکه این خانم یک هنر پیشه پرونو هستش.
رزمنده و جانباز 8 سال دفاع مقدس و بزرگ شده 29 بهمن تبریز
|
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
سلام خداوند زلزات را آفرید که یک دم حلش می کند در ضمن در دنیا همه چیز حل شده فقط مانده شیعه از نظر وهابیان انگلیسی سفت اسراییلی مرام مکرو و مکراله واله خیر الماکرین
ناشناس
|
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
واقعا كه احمق تر و بدبخت تر از تو خودتي كه هيچي از اسلام نفهميدي
ناشناس
|
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
زن های بدکاره وکثیف بی دین ٬ حتی شرف و غیرت واخلاقشان بیشتر از مفتی های مفتخور و جاهل ونادان وهابیست.اینها همان نسلند که دختران را زنده بگور میکردند. اکنون هم ارزش دختران وزنان وهابی نزد مفتی های وهابی بیش از ارزش یک ....نیست.راستی چرا مفتی های وهابی خواهر ومادر وعمه وخاله خود را به جهاد نکاح نمیفرستند؟ یا فرستاده اند وما نمیدانیم.وشاید خودشان اصلا تخم وترک جهاد نکاه هستند؟
امیری
|
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
هرکو دورماند ازاصل خویش بازجوید روزگار وصل خویش
کاربزرگی کردی خانم مانند تو خیلی ها هستند که رفتند ولی لو ندادند وخیلی ها میخواهند بروند وخجالت میکشیدند . حتی از سرزمینهای کفر وبی دین دنیا چنین گناهانی انجام نمیشود .در ضمن مشکل خیلی از دخترهای هموطنت که نامشروع باردار شده بودند حل کردی
هموطن
|
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
جمله جالبي ازكتاب سينوهه پزشك مخصوص فرعون خواندم:
حماقت بشر تمامي ندارد
ناشناس
|
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
دختر 15 ساله با یه ساندویچ گول میخره چه برسه به شستشوی مغزی این عوضی ها.
ناشناس
|
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
پس مردان کی میجنگیدن ؟!!!
ناشناس
|
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
خیلی باحالی بولتن خبرهایی مثل قطعنامه ی اروپا علیه ایران و چرت و پرت هایی که هرازگاهی اونورآبی ها می پرونن زود برمی داری اما رو این چرت و پرت ها اینهمه مانور میدی که چی بشه؟چرا دلسوزانه با تشریح قطع نامه ها و مفهوم و مفادشون مردم رو هشیار نمی کنی؟از وهابی جماعت بیشتر از این مگه انتظار هم میره؟خودتون رو مدیون نکنید بیش از این...
علی
|
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
و به زودی دجال متولد خواهد شد.به هوش باشید......... .
فرها امین
|
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
یا مهدی ( عج ) ادرکنی ، لعنت بر صادر کنندگان فتواهای اینچنینی که ننگی است بر دامان خاندان وهابی سعودی . حیف که آن سرزمین ، سرزمین محمد ( ص ) و خاندان عصمت و آل طهارت می باشد . واقعا" نمیتوانیم کل عربستان را از این حرامزادگان بخریم ؟
ما با حفظ اقتدار و عزت خود حتی د مواجهه با اینان تا آنجا که ممکن است باید از تند ی و تعمیق کینه ها بکاهیم و بدانیم که سود شعله ور شدن اختلافات در منطقه را اسراییل می برد ،حالا در یک کامنت تند ترین کلمات و حتی لعن و نفرین را بکار ببریم چه تاثیری دارد جز اینکه آنها هم در فضاهای خود ما را لعن نفرین کنند !؟ما حرف و استدلال و منطق داریم و نیاز به خشونت در کلام نداریم .
پاسخ ها
فرها امین
| |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
پاسخ به بولتن :
سلام و درود بر نویسنده انتقاد به کامنت اینجانب ، حتما" جنابعالی متوجه شده اید که این از خدابرگشتگان که هر روز از هر سوراخی سر برآورده و داعیه آقائی بر مسلمین را با فتواهای مفتضحانه همچون جهاد نکاح میدهند که دختر معصوم 15 ساله که خود نیز درگیر افکار پوچ والدین تکفیری خود قرار دارد بعنوان قهرمان جهاد نکاحی انتخاب میشود که در دین ما سرتا پا خطا و جسارتا" نام دیگری بجز فحشای مسلم نام دیگری بر آن نمیتوان گذاشت ، وقتی یک مفتی سعودی با حرارت هر چه تمامتر با جسارت بی مثال که نشات گرفته از قدرتهای پوچ و واهی کشورهای غربی و بی اصالتی که حتی تاریخچه و پیشینه خود را نمیدانند بهره برده و با سخت ترین و شنیع ترین جملات شیعیان را می کوبند چرا باید سکوت کنیم ، سکوت کردن در عالم عامیانه خودمان علامت رضاست دیگر! آیا ما راضی به هتک حرمت شیعیان هستیم ؟ من تندرو نیستم ، چپی نیستم ، راستی نیستم ، میانه رو هم نیستم، من فقط مسلمان شیعی مذهبی هستم که آنچه نارواست میبینم و سکوت من باعث نخواهد شد آنان فکر کنند ما منطق داشته و نیاز به خشونت را در مقام مقابله به مثل نداریم ....................................
متاسفانه در این زمینه نمی توانیم به راحتی همه مسایل را مطرح کنیم ولی باز هم تاکید می کنیم که افزون براخلاق و عدالت نفع ما در آرامش و جلوگیری از تنش و درگیری و اختلاف است و سود صددرصد قدرت های فرا منطقه ای در شعله ورشدن اختلافات مسلمانان است .
فرها امین
| |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
با سلام و صبح بخیر محضر مبارک گردانندگان سایت خبری بولتن ، از اینکه عنایت فرموده و بخشی از پاسخ بنده را منتشر فرمودید متشکرم ، ولی بخش از حقایق را که به نفع نبود با درج 20 نقطه چین حذف و باز هم در مقام توصیه به سکوت برآمدید ! اگر قرار بر سکوت است اصولا" چرا این سرمقاله با عنوان و عکس از سوی بولتن در این پست منتشر گردید ؟ آیا تمامی کامنتها را مشاهده کرده اید ؟ تمامی نظر دهندگان این عمل را نفی کرده اند ، پس هیچکس موافق نبوده ، ایا به گفته بولتن همه آنان آب به آسیاب اسرائیل ریخته اند ؟ درخواستی دارم ، چنانچه میسر است باقی مقاله بنده را از همانجائی که نقطه چین را به جهت سانسور مطالب زده اید منتشر فرمائید . از زحمات تمامی همکاران شما قدردانی میگردد .
بارها عرض کرده ایم که اگر راجع به حذف یا اصلاح پیامی سخن می گویید حتما خود پیام را همینجا بگذارید تا امکان پاسخگویی وجود داشته باشد چرا که ما اصلا نمی دانیم شما راجع به کدام کامنت صحبت می کنید ،یاد آواری یک پیام در میان حدود هزار کامنتی که روزانه بدستمان می رسد واقعا امکان پذیر نیست ،ضمنا بسیاری از پیام ها فقط به علت طولانی بودن کوتاه می شوند و نه بخاطر محتوای آن.
ناشناس
|
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
تنم از این کار به لرزه افتاد خدایا تو بزرگی تو مارو هدایت کن
ضد دروغ
|
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
چقدر آدم ساده تو این سایت های تندرو داریم بابا بندگان خدا این یارو بازیگر فیلم های پورنو این خبر هم همش دروغ ای خدا از دست مردم ساده ایران
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
اخه همشون فیلم پورن تماشا نمی کنند تازه بعید نیست جهاد نکاح برد سراغ بازیگرای پورنو به هر حال هر دو از یک جنس هستند.
ناشناس
|
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
این دختره یک پورن استار هست که کلی فیلم و عکس ازش هست.
ناشناس
|
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
چقدر زشته بدبختن اون مردایی که دیگه به این رجوع می کنند.
به من ربطی نداره
|
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
اگه به این سایت برین ضرر نمیکنین و اگه نظرم نشز بشه
http://razaqmamoon.blogspot.com/2014/04/blog-post_4315.html#more
ناشناس
|
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
تو این جهاد نکاح لازم نیست عده نگه دارند اینا؟
مریم
|
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
خدایا چی می خواستی چی شد
تو مسبب الاسباب خیری و نام تو رو کردن وسیله شر
آل البيت
|
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
تصویر در این گزارش گرفته شده از یک فیلم مستهجن منتشر شده پخش سایت های مستهجن
aaaa11
|
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
این نشان دهنده فیلم های مستهجن دختر چرا دروغ گفتن
عبدالله
|
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
اگر حرامی ها قهرمان وزناکاران قهرمانزا باشند پس وا بحال قهرمانان واقعی
حمید
|
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
تمام بهیاران با لای 30 سال هستند تکلیف چیست؟
سالار دده زاده
|
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
ثبت نام برای گرفتن وام خود اشتغالی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :