صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۹۶۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷
فدراسيون فوتبال انگليس روز چهارشنبه ژوزه مورينيو سرمربي تيم فوتبال چلسي را به بدرفتاري بعد از باخت تيمش در برابر استون ويلا متهم کرد.
به گزارش بولتن نیوز ، فدراسيون فوتبال انگليس روز چهارشنبه ژوزه مورينيو سرمربي تيم فوتبال چلسي را به بدرفتاري بعد از باخت تيمش در برابر استون ويلا متهم کرد.

کريس فوي داور اين بازي که شنبه هفته گذشته برگزار شد اين مربي پرتغالي را که بعد از اخراج راميرز هافبک برزيلي چلسي وارد زمين شده بود مجبور کرد نيمکت را ترک کند.

فدراسيون فوتبال انگليس ورود مربي چلسي به زمين در حين بازي و نزديک شدن به داور بازي را از مصاديق بدرفتاري تلقي مي کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :