صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۹۶۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۲
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم از مسدود بودن محور قم - گرمسار به علت تکمیل شدن عملیات راهسازی تمام ورودی های این محور خبر داد.
به گزارش بولتن نیوز،  از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اردشیر جمشیدی راد گفت: رانندگان می توانند از مسیر آزادراه ˈقم - تهرانˈ با وسایط نقلیه سبک و جاده قدیم ˈقم - تهرانˈ با وسیله نقلیه سنگین تردد کنند.

وی از رانندگان خواست، با توجه به ازدیاد حجم ترافیکی در محورهای مواصلاتی قم ضمن داشتن صبر و حوصله، رعایت قوانین و مقررات را سرلوحه رانندگی خود قرار بدهند.

جمشیدی راد اضافه کرد: تخلفات حادثه ساز اعم از سرعت و سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ، نقص سیستم روشنایی، عدم رعایت حق تقدم و حرکت در شانه راه، در صورتی که خودرویی دو تخلف همزمان داشته باشد؛ توقیف می شود.

رئیس پلیس راه استان به رانندگان توصیه کرد: با رعایت قوانین و مقررات ضمن پرهیز از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی با یک بی احتیاطی سفر را به کام خود، خانواده و دیگران تلخ نکنند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :