صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۹۶۲۳۹
تعداد نظرات: ۲۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۹
رئیس جمهور سابق کشورمان در مراسم تشییع پدر شهید کاوه در مشهد مقدس حضور یافت.
رئیس جمهور سابق کشورمان در مراسم تشییع پدر شهید کاوه در مشهد مقدس حضور یافت.

پدر شهید کاوه سردار کردستان شامگاه شنبه به پسر شهیدش پیوست و امروز تشییع وی از مقابل مهدیه واقع در خیابان تهران آغاز شد.

در این مراسم جمعی از مسئولان عالی کشوری و لشکری و نیز استانی حضور داشتند. محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان و حجت الاسلام شهیدی محلاتی رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم حضور یافتند.





















برچسب ها: احمدی نژاد ، عکس ، شهید ، کاوه

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
فاطمه مقدم
|
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
احسنت به این مرد ان شاالله 3/5سال دیگه میگیم احسنت به این رئیس جمهور
پاسخ ها
حسین سوری
| |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
درود بر دکتر احمدی نژاد ...

البته همه ملت وظیفه دارند از دکتر روحانی

حمایت کنند...

آقای روحانی ملت ایران ملتی زجر کشیده و

فقیر هست لطفا همه چیز را گران نکنید ...

نگذارید از سال 93 بعنوان سالی سخت یاد شود در اذهان ملت ...

ملت با هزار امید به شما رای دادند ...

پیشاپیش سال نو رو به ملت بزرگ ایران

تبریک میگویم ...
محمدرضا کوچکیان
| |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
دکتر دوستت داریم
اما بدون مشایی
فريبرز
|
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
احسنت به احمدي نژاد با آن همه مشكلات در سالهاي تحريم حرف از قطع يارانه ها نزد
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
کاش و ای کاش که دیگه هیچ وقت نیاد مگر زمانی که به معنای واقعی کلمه از نظر اقتصادی و نظامی سرتر از همه کشورا باشیم که اون هم یکی دو قرنه دیگه ست
بهمن
|
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
مردم دیگه فریب هیچ دروغی رو نمی خورن، راستی چرا اینجور جاها که میشه مشایی رو نمیبره؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
ملاحظه چشم های شما رو میکنه . میترسه از جاش دربیاد !
بهمن
|
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
تا جایی که برای ما روشن شده، این شده که هزینه هایی که شخصیت فوق برای نظام تا موقعی که در مسئولیت بود ایجاد کرد خیلی بیشتر از منافعی بود که کسب نمود
داوری
|
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
آقا / خانم بهمن
بعلت آنکه از کسی بجز او آنقدر آزادانه انتقاد نمیکردند. کسانی که انتقاد میکنند خودشان با همین شعارها و اصول به این مقامات رسیدند و پس از هزینه از خون بهترین جوانان خود را صاحب انقلاب میدانند.
شما روزنامه ها را ورق بزنید ببینید در گذشته مردم چه سختی هایی را تحمل کردند و برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت را تحمل کردند و وعده ها شنیدند آیا از منتقدین احمدی نژاد هم عملی شد؟
اگر وضعیت معیشت خوب بود پس چرا مردم به شعارهای عدالت طلبانه ایشان که گمنام هم بودند رای دادند و از فرط بدبختیهای گذشته به مسکن مهر دولتش نیاز داشتند؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
آره واقعا جرات دارن از روحانی انتقاد کنن یه روزنامه نوشت روحانی با پشتیبانی خاتمی و هاشمی رییس جمهور شدن گفتن توهین به روحانی و طرفدارانش
ناشناس
|
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
آقا محمود نسبت فامیلی با خانواده شهید کاوه دارند . پسر کوچکش با نوه مرحوم کاوه و خواهر زاده شهید کاوه ازدواج کردند ...
محمد
|
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
درود بر حاج محمود مرد خدا
ناشناس
|
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
چه خساراتی که در دوران ایشان به اقتصاد این کشور وارد نشد !
پاسخ ها
l
| |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
جوجه راآخر پائیز مشمرند
احمد
|
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
با سلام خودش نخود هر آشی میکنه نه خیلی عملکرد خوبی داشته خوب خجالت نمی کشه
ناشناس
|
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
می بینید که هنوزمردم چجوری برادیدنش هجوم میارن ودوستش دارن.
علی
|
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
فقط میگم مردم رو گول زد و الان هم داره برای نامزدی انتخابات دفعه بعد تلاش میکنه..خدا کنه مردم دوباره اعتماد نکنند
ناشناس
|
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
آقای احمدی نژاد در دنیای سیاست بسان یک طاووس زیباست با پاهای زشت مشارنگش .والبته زشتی پاهای طاووس نگاه بیننده را لاجرم به بالاتر برده تا به تماشای زیبایی طاووس بنشینند.واگر پاها از مغز فرمان برند بهتر از آنستکه مغز دنباله رو پاها گردد.
پاچه خواری شاعرانه به این میگویند.چی ساختم.
ناشناس
|
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
دکتر احمدی نژاد یه نعمتی بود برای مردم فقیر
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
تا نعمت را چی بدانی !
ناشناس
|
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
احمدی نژاد عملکردهای بسیار بدی داشت
و متاسفانه بد تر از همه رواج دروغ بود
ان هم دروغ های واضح
که نتیجه ای جز صلب اعتماد مردم به مسئولین نداشت
پاسخ ها
علی
| |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
اگه سواد داشتی این چنین بی ادبی نمی کردی؟
در ضمن سلب و این جوری می نویسن.
علی فرخ نژاد
|
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
درود خدا بر یوززارسیف ایران زمین.
علی فرخ نژاد
|
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
درود خدا بر یوزارسیف ایران زمین.
علی
|
|
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
درود براحمدی نزاد که بینی ابر قدرتها رابه خاک مالیدی. خدا نکهدارد. یاعلی
ناشناس
|
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
عاليجناب! با نفوذ ادمهايش مثل مشايي ورحيمى و... در دولت او ، همه
زحمات وحسناتش را تبديل به سيئات كرد !
هزاران دريغ وافسوس !!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :