صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۹۵۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۰
رييس باشگاه بايرن پس از محکوم شدن به سه سال و نيم زندان از رياست اين باشگاه استعفا کرد.
اولي هوينس، رييس باشگاه بايرن‌مونيخ به اتهام فرار از پرداخت ماليات به سه سال و نيم زندان محکوم شد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ايسنا، هوينس امروز (جمعه) رسما از رياست باشگاه بايرن استعفا داد تا دوران حبس خود را در زندان سپري کند.

نکته جالب اينکه رييس باشگاه بايرن به اين حکم دادگاه هيچ اعتراضي ندارد و اعلام کرد که درخواست استيناف هم نخواهد کرد.

او گفت: بعد از مشورت با خانواده‌ام تصميم گرفتم که حکم دادگاه را قبول کنم. من پيش از اين هم به فرار از پرداخت مالياتي اعتراف کردم. از وکيلم خواستم که درخواست استيناف نکند چرا که من بايد تاوان اشتباهم را پس بدهم و مسئوليت اين اشتباهم را بر گردن گيرم. فرار از پرداخت ماليات بزرگ‌ترين اشتباهي است که من در زندگي‌ام مرتکب شده‌ام.

او افزود: من از فعاليت خود به عنوان رييس باشگاه بايرن‌مونيخ استعفا مي‌دهم چرا که نمي‌خواهم هيچگونه ضرري به باشگاه محبوبم برسانم. بايرن را از ته دل دوست دارم و هميشه به اين باشگاه وفادار خواهم ماند. از تمام دوستانم که در اين مدت کنار بودند تشکر مي‌کنم.
برچسب ها: بایرن ، مونیخ ، هوینس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :