کد خبر: ۱۹۴۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۶
معاون برنامه ریزی استانداری تهران گفت:‌در راستای استقبال مردم از این نمایشگاه‌های بهاره استان تهران این نمایشگاه‌ها به مدت دو روز و تا 19 اسفند تمدید شد.
معاون برنامه ریزی استانداری تهران گفت:‌در راستای استقبال مردم از این نمایشگاه‌های بهاره استان تهران این نمایشگاه‌ها به مدت دو روز و تا 19 اسفند تمدید شد.

نعمت‌لله ترکی، اظهار داشت: 30 نمایشگاه بهاره از 7 اسفند به مدت 10 روز در استان تهران دایر شده است که با استقبال پرشور مردم از این نمایشگاه‌ها و با هماهنگی اصناف تا 19 اسفند ماه این نمایشگاه‌ها تمدید شد.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: در نمایشگاه‌های بهاره اقلام از 15 الی 30 درصد تخفیف ارائه می‌شود.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :