صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۹۴۵۹۳
تعداد نظرات: ۲۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۹
گروه فرهنگ و هنر، شب گذشته رضا کیانیان مهمان برنامه «کارنامه» شبکه چهارم سیما بود و سعی کرد در این برنامه درباره دلایلش برای فعالیتهای نگارشی و عرضه کتابهایی مانند«ناصر و فردین» و ، «شعبده بازیگری» و «بازیگری در قاب» صحبت کند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از پارس توریسم، اما نکته جالب اینجا بود که وی تا خواست درباره چرایی گفتگوهایش با ناصر ملک مطیعی و محمدعلی فردین و انتشار آن ها در قالب یک کتاب حرف بزند مجری برنامه صحبت هایش را قطع کرد و از مخاطبان خواست سوال پیامکی برنامه را بشنوند.تا صحبت به فردین، ناصر و بهروز رسید مجری رفت سراغ پیامک!

کیانیان در این بخش سخنانش را با این جملات آغاز کرد که همیشه به فکر این بودم که چرا مردم این قدر از فردین، ناصر ملک مطیعی و بهروز وثوقی یاد می کنند و چرا مرتب دنبال اخبار و اطلاعات از اینان هستند! اما از اینجا به بعد به ناگاه مجری برنامه با لحنی کاملا اضطراب آلود گفت جناب کیانیان بهتر است که سوال مسابقه پیامکی را ببینیم! صدالبته که این رفتار غیرحرفه ای تعجب کیانیان را به همراه داشت اما او باز هم بر خود مسلط شد و فقط با نگاهی عاقل اندر سفیه جواب بی احترامی مجری را داد!

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
شفيع زاده
|
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
بولتن!آيا هميشه طرفدار بازيگران فيلمهاى آبگوشتى بوده ايد يافضاى غبار آلودفرهنگى جامعه شمارابه اشتباه انداخته است ؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
دكتر جان حواستان به جهت جدبد باد هم باشد. زياد به بولتن جديد سخت نگيريد. به قول رئيس بركنار شده دانشگاه تهران: زن و بچه دارند!
حسین سوری
| |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
فردین و ناصر از بزرگان سینمای ایران هستند

روحش شاد ...

متاسفانه سینمای ایران پیشرفت نداشته و

اکثر فیلمها یکنواخت و تو زرد هستند ...

قدیم جدای از مسایل حجاب و ... واقعا

سینمای ایران معنا گرا بود ... روح جوانمردی

گذشت - صداقت موج میزد تو فیلم ها ...

اما الان متاسفانه همه فیلم ها شده قتل و

دزدی و پولدار شدن به روشهای خلاف یا ته

تهش ازدواج اونم هر دو طرف ماشالله پولدار

پولدار ...

متاسفیم برای هنر هفتم ...
ناشناس
| |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
به نظر من بولتن بسیار حرفه ای برخورد کرده و فقط شرح ماجرا را گفته است بدون تفاسیر سو گیرانه که به مذاق بعضی ها خوش نیامده ظاهرا! افرین به بولتن.
ناشناس
|
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
نباید کشوری که بر روی خون شهدا بریا شده است را با این سوسول بازی ها ارزون فروخت
ناشناس
|
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
شجریان بدترین حرف ها را در مورد نظام جمهوری اسلامی زد تو بغل گوگوش هم رفت حالا آوردن اسمش آزاده و به بچه هاش زیادی بها داده میشه سوال اینجاس ؟

چطور میشه از شجریان نام برد اما از بهروز وثوقی نه؟ مردم گیج شدن!

نکنه شجریان کلک، خودی بوده و ماموریت داشته...
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
کافر همه را به کیش خود بندارد!
مهدی
|
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
افرین بر رضا کیانیان
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
و افرین به بولتن که ان را به مردم گزارش کرده.
بهروز
|
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
جای تاسف دارد بعضی از این هنرمندان به راحتی برای وزارت فرهنگ وارشاد نسخه می پیچند
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
بابا نظرشو گفته. اخه گناه کبیره که نکرده ؟ وزارت ارشاد می تونه بشنوه اما گوش نکنه.
مهدی
|
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
افرین بر رضا کیانیان
حسین
|
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
گروهی که بیشترین بازخواست رو در قیامت به خاطر انقلاب میشن همین هنرمندانن چون کمترین سود وبیشترین ضرر رو به انقلاب رسوندن.الحق انقلاب ما از نظر رسانه عقیم بود که اگه نبود امروز وضع سوریه و بحرین و...این نبود .ویل للمطففین...
چرا نقش بسیاری از هنرمندان متعهد و صاحب نام کشور را در رساندن پیام انقلاب  و اسلام نادیده می گیرید ؟ هیچ وقت نباید با این صراحت و کلیت یک قضاوت منفی وبزرگ راجع به هزاران نفر بکنیم .
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
حسین اقا مشکل داری ها
ناشناس
|
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
حالا خیلی دردت اومده اسم چند تا معلوم الحال اومده ولی قطع شده صدای کیانیان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی مهم بود براش قلم؟!؟!!؟! فرسایی کردی؟ با کیا شدیم هفتاد و خورده ای میلیون
ناشناس
|
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
واقعا متاسفم خودمان را با چه چيزهايي مشغول كرده ايم
ناشناس
|
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
بولتن و كياني نون به نرخ روز مي خورند ، ولي بولتن حق داره بعضي ها رو سر كار بگذاره ،اما كياني حالا كه به لطف...محبوبيت نسبي پيدا كرده سعي داره إز هر فرصتي استفاده و خودش را به هنرمندان فقيد سينماي فارسي با مقتضيات ان دوره ربط بده تا گلشيفته درونش را ارضا كنه !
علی
|
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
کسی را که خداوند متعال در دل مردم عزیز کند کیست که خوار گرداند وکسی را که خوار کند کیست که عزیز گرداند.
ناشناس
|
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
مثلا تو خیلی به اخلاق رسانه ای پایبندی که مجری را سفیه خطاب کردی؟ و کاسه داغتر از آش شدی . به خودت مسلط باش.
سیمبر
|
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
بنام خدا

چه بخوای چه نخوای مردم اینهارادوست دارندودرقلب مردم جای دارندمیگی نه شبهای جمعه بروقطعه هنرمندان ببین تومزارفردین چی خبره.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :