صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۹۴۴۶۵
تعداد نظرات: ۳۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۰
رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: ایمان دارم موج بیداری انسانی با اتفاقی که در آمریکای لاتین افتاده تا رسیدن به اهداف بلند خودش پیش خواهد رفت.

به گزارش  خبرگزاری تسنیم، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در حاشیه نمایشگاه عکسی که به مناسبت سالروز درگذشت هوگو چاوز رئیس جمهور فقید ونزوئلا برگزار شده بود در جمع خبرنگاران در سخنانی گفت: آمریکای لاتین دارای تمدن چند هزار ساله است و مردم بسیار باهوش، صمیمی، دوست‌داشتنی، پاک و مفید به حال جامعه بشریت دارد.

وی افزود: مردم آمریکای لاتین دارای فرهنگ بسیار متعالی، انسانی و روابط بسیار انسانی، عاطفی، صمیمی، هستند. در آمریکای لاتین روابط بین مردم بسیار صمیمی و خیلی عاطفی، انسانی و صمیمی با یکدیگر برخورد می‌کنند و در مجموع مردم بسیار خوبی هستند.

احمدی‌نژاد اظهار داشت: متاسفانه مانند سایر نقاط دنیا آمریکای لاتین نیز در یک دوره طولانی تحت سلطه استعمارگران قرار گرفت. آنها سعی کردند هویت مردم آمریکای لاتین، استقلال، عزت و آزادی آنها را مخدوش کنند. در سال‌های طولانی ثروت آمریکای لاتین غارت شد و هویت ملت‌های آمریکای لاتین سرکوب شد. ملت بزرگ دارای سابقه تاریخی عظیم و پرافتخار این استعمار را تحمل نکردند که جنبش‌های عظیم و قیام‌های مردمی برای بازیابی استقلال و صیانت از حقوق انسانی و حقوق ملی‌شان اتفاق افتاد.

رئیس جمهور سابق کشورمان تصریح کرد: در طول 400 سال اخیر یک جریان پیوسته حرکت‌های انقلابی را در آمریکای لاتین می‌بینیم که متاسفانه هر بار با خشونت هرچه تمام‌تر توسط استعمارگران و سلطه‌گران سرکوب شده است. در دوره‌های اخیر این جنبش‌ها هم عمق بیشتری پیدا کرده و هم گسترش بیشتری یافته است و هم شخصیت‌های بزرگتری ظهور کرده‌اند. از جمله این شخصیت‌ها آقای چاوز است.

وی در ادامه تاکید کرد: آقای چاوز در واقع تجلی و نماد روح آزادی‌خواهی مردم آمریکای لاتین است. خود آقای چاوز یک انسان بزرگ و یک شخصیت هنرمند و دارای شخصیتی دانشمند، بسیار عمیق و عاطفی که ذوب در مردم بوده است. او عاشق مردم آمریکای لاتین و همه ملت‌ها بود. او با یک فهم و جمع‌بندی درستی از مبارزات گذشته حرکت خودش را آغاز کرد و موج عظیم جدیدی در آمریکای لاتین به راه انداخت و آن را ادامه داد که هر روز این موج گسترش پیدا می‌کند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه موج آزادیخواهی چاوز در دل مردم آمریکای لاتین قرار داشته و دارد افزود: او در دل ملت‌ها جای داشت و او و ملت‌ها در دل او بودند و در تمام دنیا بجز مستکبرین و زورگویان و زیاده‌خواهان او را دوست داشتند او شخصیتی بود که خیلی راحت در خیابان‌ها راه می‌رفت و وارد اجتماعات مردمی می‌شد. او بسیار سریع ارتباط برقرار می‌کرد و می‌توانست به روشنی و با صراحت آرمان‌های بلند انسانی و ارزشمند مردم آمریکای لاتین و ملت‌ها را بیان کند و آنها را پرچمداری و رهبری کند.

رئیس جمهور سابق کشورمان ادامه داد: البته خباثت‌های مستکبرین او را از رهبران انقلابی آمریکا لاتین مستثنی نکرد. آنها خیال می‌کنند که با رفتن چاوز موج حرکت مردمی در آمریکای لاتین ممکن است فروکش کند که در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده‌اند اما بنده ایمان دارم که اتفاقی که در آمریکا لاتین افتاده بیداری عظیم انسانی که حرکت کرده انشاءالله تا رسیدن به اهداف بلند خودش خواهد رفت.

وی تصریح کرد: در محور این موج و حرکت آقای چاوز اندیشه او و روح بلند چاوز همچنان نقش‌آفرینی می‌کند.

احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنانش به حال و هوای مراسم تشییع و تدفین هوگو چاوز در ونزوئلا اشاره کرد و گفت: وقتی شما در کنار یک قهرمان بزرگ که نه تنها قهرمان سیاسی و مبارزاتی است بلکه قهرمان اخلاق نیز است، قهرمان انسانیت و عشق عمیق واقعی و صادقانه به توده‌های مرم است و می‌بینید که دست قدار بدخواهان قامت بلندش را به زمین انداختند و مظلومانه ملتش را ترک کرده در احساسی قرار می‌گیرید که این احساس قابل توصیف نیست.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
امیر
|
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
دلم برایت تنگ شده دکتر
پاسخ ها
محمد
| |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
من برعکس
صالح
|
|
۰۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
سالگرد این مرد بزرگ را تسلیت میگوییم خصوصا به والده ایشان...
ناشناس
|
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
كدوم چاوز شهيد چاوز رو مي گي؟
ناشناس
|
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
دکتر منتظریم برگردی
ناشناس
|
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
رو راست بودي دكتر
نه آب زير كاه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
منم با شما موافقم ولی مردم اکثرا کسی رو می پسندن که خوب حرف بزنه ولو اینکه عملش خوب نباشه احمدی نزاد برعکس بود خوب حرف نمیزد ولی عملش خوب بود مردم ایران اکثرا آب زیرکاه می پسندن من تو محل کارمونم این و دیدم یه زنی تو محل کار ما هست که خیلی آب زیرکاه همه میگن خوبه چون دوروئه تو روت یه جور حرف میزنه و پشت سرت یه جور دیگه اگه نقابش برای من نیفتاده بود منم فکر میکردم خیلی خوب
ناشناس
| |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
آره قبول دارم. مردم ما آدم های دورو و چرب زبون را دوست دارن.
چنین قضاوتی راجع به مردم ما صحیح نیست
ناشناس
| |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
آره روراستی اش از دروغهای شاخداری که راجع به نبود گرانی و موفقینهای اقتصادی دولتش میگفت کاملا معلوم بود
ناشناس
| |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
کاملا قضاوت درستی است. اکثر مردم ما آدم های اینجوری را دوست دارن.
منم تو محیط کارم یه همکار داشتم خیلی زبون باز و دورو بود. همیشه پشت سر رئیس و بقیه همکارها با این و اون پچ پچ میکرد ولی جلوشون زبون میریخت. میدیدم وقتی برای دیگران پچ پچ میکنه و زبون میریزه چقدر خوشحال میشن و باهاش حال میکنن...
این خانم از نظر کاری بسیار ضعیف بود اما با شیوه ذکر شده اشکالات و کم کاری هاش را پنهان میکرد و موفقیت های گروهی را به نام خودش میکرد..
خلاصه اینکه یه روز صبرم تموم شد و سکوتم را شکستم و با یه جر و بحث افشاگرانه دستش را برای همه رو کردم و استعفا دادم اومدم بیرون. الانم همیشه دعام این است که خدایا انقدر بی نیازم کن تا همنشین اینجور افراد نشم..
ناشناس
| |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
مخصوصا ارزوني توي نارمك
ناشناس
| |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
ناشناس 10:48 ان شاالله انقدر بی نیاز بشی که مجبور به همنشینی با همچین افرادی نشی ولی اینجور افراد تو جامعه زیادن احساس می کنم شماهم مثل من خانوم هستید منم از دست این خانوم استعفا دادم ولی حالا احساس می کنم استعفا کار درستی نبود بالاخره باید جلوی این روند ایستاد نمیشه که همیشه اونیکه خوب حرف زدن و خوب شیره مالیدن و بلده پیشرفت کنه و مورد تشویق قرار بگیره چون بعضیها قلبا آدمای خوبین ولی زبان تندی دارن و برعکس بعضیا قلبا آدمای بد و سیاه دلین ولی خیلی خوب حرف میزنن و مسلط به زبون ریختنن و حتی دل سیاهشون و با این روش آنچنان سفید نشون میدن که تا نخوری ازشون نمی شناسیشون متاسفانه پاچه خواری داره فرهنگ میشه تو کشور ما ولی باید جلوش وایستاد من مقاومت نکردم یعنی نتونستم وقتی چوب ناجنسیشون خوردم و باطن کریحش برام آشکار شد که دیگه زیرآبم خورده بود و نتیجه اش شد بیکاری خودم
ناشناس
| |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
بله خانم هستم. اتفاقا دوستانم با شما هم عقیده بودن و میگفتن نباید با استعفات فضا را برای اون باز میکردی همینجوری میشه که کاربلدها خونه نشین میشن.
اما نمی دونید اون خانم چه موجودی بود. من آدم بی حاشیه ای هستم اما اون عاشق حاشیه سازی بود چون کم کاری هاش را زیر حاشیه ها پنهان میکرد و من مجبور بودم روزانه وقت زیادی صرف دفع دسیسه های اون بکنم. وقتی با ادعای روزه دار بودن غیبت میکرد و بین همکاران اختلاف مینداخت وقتی میدیدم کار را اشتباه انجام میده یا از عمد کار دیگران را خراب میکنه وجدانم بهم اجازه نمیداد بی تفاوت رد بشم و همین مسائل خیلی تمرکز و انرژی ام را ازم میگرفت و مجبور به استعفا شدم اگر هم استعفا نمی دادم زیر آبم را میزد چون من حکم یه مزاحم را براش داشتم.

میدونید از چی دلم میسوزه از اینکه همکاران شیفته زبون بازیش بودن و غیبت کردن هاش را به حساب صداقت و صمیمیت میزاشتن اصلا انگار ارزش ها عوض شده. به قول شما پاچه خواری فرهنگ شده..
ايراني
|
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
ايول جناب احمدي نژاد عزيز!!!!!!!!!
چي بسرمون كه نياوردي!!!!!!!!
خودمونيم اقاي احمدي نژاد اگر اون اندازه كه روي امريكاي لاتين تمركز فرموده بوديد ده درصد به مردم بيچاره ايران فكر ميكرديد حتمي عاقبت ما اين نبود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
گراني و بي ارزش شدن پول ملّي كمر همه ايران را شكسته و اونوقت جنابعالي تازه در فكر نقش ايوان هستيد!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
هرمز
| |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
جناب ایرانی من نمی خواهم از تمام کارهای دکتر دفاع کنم اما چهار ماه دیگه تاثیر سیاست های دولت تکنوکرات را هم خواهیم دید بنزین 1000 تومانی مزش رو در تورم و ارزش پول با هم می بینیم.
عزیزم مشکل ما بنیادیه باید سیستم اقتصاد رو اصلاح کنیم وگرنه با روحانی و احمدی حل نمیشه
ناشناس
| |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
جناب هرمز دكتر مسير اقتصاد را در جاده اي انداخته كه اين دولت هم مجبور به ادامه است حالا خدا كنه با كمترين آسيب بشه بيايم بيرون از اين مسير ،نمونه اش همين يارانه ها واضافه شدن قيمت بنزين
صادق
| |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
آخ شرمنده. اشتباه مثبت دادم. نظرم منفيه
هموطن
|
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
هوگو چاوز را خدا بيامرزد
ولى:
به من ايرانى كه گرفتار تورم لجام گسيخته شدم و در عين بيمارى براى مداوا جرأت مراجعه به دكتر را هم ندارم چى ؟! كه آيا چاوز خوب بود يا بد ؟!
آقا احمدينژاد از شما خيلى بعيد بود
بنده خدا
|
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
اتفاقا احمدی نژادرا همون ادمایی که دردولت تدبیر سرکار هستند زدند زمین

روحانی مواظب اینها باشد والا دچار سرنوشت احمدی نژاد خواهدشد
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
نه عزیز برای احمدی نژاد از سال 84 بخاطر برد از هاشمی تئوری تقلب رو درست کردن روحانی رو زمین نمیزنن هرچند با اقداماتش با افت محبوبیت روبرو شده طوریکه بعضیا مثل من از همین حالا تصمیم دارن به شرط حیات به کس دیگه ای جز روحانی رای بدن
ناشناس
|
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
دکتر ، چاوز مرد . اون به مردمش خدمت کرد اما تو چی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
خدا به اندازه انصافت بهت رحمت کنه.
بی طرف
|
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
روزبه روز دکتر احمدی نژاد محبوب تر می شود
هاچاكندي اجيرلو
|
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
دكترجون يادش بخير واون هاله نورت كه خيلي ها نديده توصيف اش ميكردند ديدي حالا پشت سرت ميگن كي بود كي گفت ما نگفتيم
یزدی
|
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
باسلام
درود خدا بردکتر احمدی نژاد
راستی دکتر درتکاپوی حذف یارانه ها مسکن مهر و هستند
رسول
|
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
چاوز یک دیکتاتور بود .
علي
|
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
آقاي احمدي نژاد عجب مظلوميتي!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
میگم ها احمی نژاد واقعا" یه پدیده !بود کسی که برای اولین بار در دنیا توانسن گرانی های 100 ساله رو در عرض 2 سال انجام بده . واقعا این آدم خجالت نمیکشه واون کسانی که به این آدم گفتن دکتر خجالت نکشیدن این فقط برای مرفهین وبرای روسیه وچین وچاوووزوز کار کرد نه برای مردم ایران بااون خنده های ...
ناشناس
|
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
زنده باد دکتر
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
خدا نکنه.
احمد
|
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
برخلاف همیشه اینبار درست حرف زدی و حرفهایت در مورد چاوز صحیح است ولی کاش فقط یک در صد از کارهای چاوز را در ایران انجام میدادی به ان هم راضی بودیم ولی افسوس 8 سال مفت از دست رفت .....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :