صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۹۴۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۸
هافبک استقلال به کميته انضباطي باشگاه استقلال دعوت مي‌شود تا درباره‌ي اظهاراتش پاسخگو باشد.
سياوش اکبرپور هافبک استقلال در آستانه‌ي دعوت به کميته‌ي انضباطي باشگاهش به دليل اظهارات اخيرش درباره‌ي رقم دريافتي بازيکنان اين تيم قرار گرفت.

علي فتح‌الله‌زاده مدير عامل استقلال با بيان اين مطلب گفت: اين بازيکن به زودي به کميته انضباطي باشگاه استقلال دعوت مي‌شود تا درباره‌ي اظهاراتش پاسخگو باشد. ما به همه‌ي بازيکنانمان پول داده‌ايم و اين اظهارات شايسته نبود.
برچسب ها: اکبرپور ، استقلال ، فوتبال

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :