شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
|
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
یکی این کیهان رو کنترل کنه
پاسخ ها
محسن
||
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
آقا مهدی کنترل از چه جهت ؟ سانسور ، تطمیع ، تهدید یا شاید بی سوادی است ! ! برادر این همون کیهانی است که مشائی گفت اگر او را در دادگاه مطبوعات محکوم نکنم مسلمان نیستم ! ! با کسی رودربایسی نداره با احترام و ادب خرفهاشو میزنه و حالا بگیم باید کنترلش کرد ! !
م.ج
||
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
میخوای یکی برات به به و چه چه کنه از اوضاع خوش به حالت بشه؟
ناشناس
|
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
دقت کردید روزنامه های منتقد دولت قبل همه اون انتقادها یادشون رفته وجوری رفتار میکنند انگار همه قیمتها نصف شده!دیگه گرونی نیست!آمریکا دیگه دشمنی نمیکنه!همه مردم با خوبی وخوشی دارند زندگی میکنند! خدایش پر رویی هم حدی داره وانتخابات هم مراحل بعدی!!!!!