صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۹۴۱۲۶
تعداد نظرات: ۱۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۶
جروزالم‌پست در خبری مدعی شد:
به گزارش بولتن نیوز به نقل ازروزنامه جرورزالم پست، هواپیمای خطوط هوایی ترکیه که از استانبول به مقصد بمبئی در حرکت بود، شب گذشته بدلیل وخامت حال یک مسافر و نیاز مبرم وی به درمان،‌ در تهران فرود اضطراری کرد.

جروزالم پست نوشت: این مسافران ابتدا از اینکه در خاک ایران بودند،‌ ابراز نگرانی کردند اما خدمه هواپیما به آنها اطمینان داد.

مسافر بیمار به محض فرود هواپیما، برای انجام مراحل درمانی به خارج از هواپیما انتقال داده شد.

جروزالم‌پست نوشت: مسافران اسرائیلی هواپیما را ترک نکردند و پس از یک ساعت و درمان بیمار مذکور، هواپیما تهران را به مقصد هند ترک کرد.

یکی از مسافران در مصاحبه با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گفت: "هیچ نگرانی بجز تأخیر در پرواز وجود نداشت و همه چیز به شکل عادی پیش رفت. آنها با آرامش بیمار مذکور را از هواپیما خارج کردند."

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
آتنا
|
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
یعنی فکر کردند مثل خودشون میخایم بریزیم بکشیم!!!!!
پاسخ ها
حسین سوری
| |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
اسرائیلی ها خیلی احمق هستند که گوش به

نتانیابو میدهند ...
فاطمه مقدم
|
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
معلومه که همه چیز باید به خوبی پیش میرفت اینا خودشونو باما اشتباه گرفتن نه دادا ما اینجوری نیستیم
ناشناس
|
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
ايراني يعني انسان به تمام معنا.
ناشناس
|
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
عجب........ فکر کنم اون بیماره یک جاسوس خطرناک بوده حتما" مواظبش باشیدها.................
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
ههه ههه ههه ههه سیرک استخدام میکنن اگه بیکاری
ناشناس
|
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
این هم یک فیلم دیگر وبرنامه ریزی شده.
ناشناس
|
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
این ترکیه ای ها قابل اعتمادنیستند ها !!!!
حقیقت گو
|
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
ایرانیها باید از این فرصت استفاده میکردند وبرای اسراییلی ها سیاست شوم دولتمردان اسراییل را علیه جهانیان و به خصوص کشورهای منطقه و حسن نیت ایرانی ها را به گوششان میرساندند تا تحت تاثیر حرفهای بی پایه واساس امریکاییها و اسراییل قرار نگیرند و ایران را دوست همه ی مردم جهان و بخصوص منطقه بدانند
ناشناس
|
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
پس چرا خبر سیما گفت هوا پیما در زهدان فرود آمده ئاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
علی دادا
| |
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
در زهدان؟؟؟
علی
|
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
ایرانی ها مثل اسرائیلی ها حیوان نیستند.
محسن
|
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
توی سایت های دیگه نوشته بودن هواپیما در فرودگاه زاهدان نشسته
krim
|
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
هشدار براي نيروهاي اطلاعاتي در اين موضوع بوي توتئه مياد چگونه مريض اور‍انسي در هواپيما پيدا ميشه ولي با وزيت سرپايي مشك حل ميشه و هواپيما به راه خودش ادامه ميده از كجا معلوم تعدادي از جاسوسان و مأموران اسرائيل در اين منطقه در تاريكي شب پياده نشده و در جايي پنهان نشدند تا به ما ضربه بزنند من بوي توتئه را حس ميكنم
نیروهای امنیتی ما قوی تر از آن هستند که کسی بخواهد با این کارهای کودکانه مشکلی برای ما ایجاد کند .
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
دوستان تو رو خدا اگه فیلمهای هالیودی نگاه کردید تا چندساعتی از گذاشتن کامنت خودداری کنید .
بهاره
|
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
عنوان خبر غلط نگارشی داره، درستش کنید!
ماهان
|
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
فکر کردید ایران اسرائیل است یا هواپیما کشتی ترکیه تو غزه
کاوه
|
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
زنده باد ایران
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :