صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۹۳۶۲۸
تعداد نظرات: ۳۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۹
مقامات پاکستانی خبر دادند
منابع خبری پاکستان گزارش دادند که در عملیات نیروهای سپاه مرزی این کشور در روز شنبه 11 تبعه خارجی از جمله مرزبان ربوده شده ایرانی را در مناطق ایالت بلوچستان نزدیک مرز با ایران آزاد شدند.
گروه سیاسی، منابع خبری پاکستان گزارش دادند، در عملیات نیروهای سپاه مرزی ارتش این کشور در روز شنبه 11 تبعه خارجی ازجمله 5 مرزبان ربوده شده ایرانی را در مناطق ایالت بلوچستان نزدیک مرز با ایران آزاد شدند.

به گزارش بولتن نیوز، شبکه خبری دنیا نیوز به نقل از خان وصی سخنگوی نیروهای سپاه مرزی ارتش پاکستان گزارش داد، در عملیات امروز نیروهای امنیتی در منطقه تربت ایالت بلوچستان درجنوب غربی این کشور؛ 11 تبعه ربوده شده خارجی از چنگ تروریست ها نجات داده شدند.



دنیا نیوز پس از آن در خبر فوری(بدون اشاره به تعداد مرزبانان پیدا شده کشورمان) گفت: مرزبان ربوده شده ایران نیز در میان اتباع خارجی آزاد شده در منطقه تربت قرار دارند.

براساس این گزارش، نیروهای سپاه مرزی ارتش پاکستان چند تبعه متعلق به کشورهای یمن و تانزانیا را یافته اند و استعلام به منظور مشخص کردن ملیت سایر افراد نیز در حال انجام است.



پیشتر، مقامات ایران و پاکستان کمیته مشترکی به منظور رسیدگی به امور مرزی و تلاش های مشترک برای یافتن مرزیانان ربوده شده ایرانی در نشست 3روزه کمیسیون مشترک مرزی در شهر "کویته" مرکز ایالت بلوچستان پاکستان تشکیل داده بودند.
منبع: ایرنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
خدا رو شکر
پاسخ ها
حسین سوری
| |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
خوشحالیم از اینکه مسولان عاقلانه عمل کردند...

درود بر اطلاعات ایران ...
ناشناس
|
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
خداراشکر
ناشناس
|
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
ايول به برو بچ
مریم
|
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
هم‌چنین استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خبر آزادی سربازان گروگان‌ گرفته شده را رد نمی‌کنم و تایید این موضوع نیز منوط به این است که مقامات رسمی از ایالت بلوچستان پاکستان این خبر را تایید کنند.
ناشناس
|
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
خیلی خوشحال شدیم /
ناشناس
|
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
اگر این خبر صحت داشته باشد که امیدوارم صحت داشته باشد . عیدی به این شیرینی طی سالهای مدیدی که عمر کرده ام نگرفته بودم با این خبر دل مردم مخصوصا خانوادهایشان شاد و روشن شد . الهی شکر
ناشناس
|
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
پاکستان ارتش داره نه سپاه
پاسخ ها
jahad
| |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
پسر خوب بلد نیستی نیاز نیست نظر بدی.
در ارتش های کلاسیک یک ارتش تشکیل می شه از چندین سپاه و هر سپاه تشکیل میشه از چندین لشکر تا به ... . این در تقسیم بندی ارتش ما هم وجود داره و هیچ ربطی به سپاه پاسداران نداره.
فاطمه مقدم
| |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ لااااااااااااااااایک jahadخوشم اومد خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
درود بر دولت عزیز
کارگر سید
|
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
سلام
خداوند را شکر می کنیم
پاسخ ها
jahad
| |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
اشتباهی منفی دادم.
نرگس
|
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
تبریک به مادرانشان انشااله عید خوبی داشته باشن
ناشناس
|
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
دروغه
هنوز کسی تایید نکرده و 5سرباز در بین ازاد شدها نیستند
پاسخ ها
فاطمه مقدم
| |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
کلاتو با ایران مشکل داری نه؟برو بابا بااین فاز منفیت اگرم آزاد نشده باشن ان شاالله به زودی آزاد میشن
ناشناس
|
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
کاش حقیقت داشته باشد
عباس
|
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
من نوع دوستی همه شما را تحسین میکنم .زنده باد ایرانی باغیرت.
علی سلی
|
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
الحمدلله.
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
ناشناس
|
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
خیال خام
اولا این خیال خام نیست و خبر ها همه حکایت خوب دارند و انشاا..ابن جوانان عزیز به کشور باز می گردند ،دوم چرا با این امیدواری دلسوزانه که همه ایرانیان را شاد می کند و خانواده های این عزیزان را هم از نگرانی نجات می دهد اینطور منفی بر خورد می کنیم !!!؟
پاسخ ها
مجرد
| |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
امیدواریم این سربازان بی گناه به دامان خانواده هاشون برگردن.ضمنا بولتن امیدواری دلسوزانه با خبرهای غیر قابل تایید اتفاق نمی افته.
ناشناس
| |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
از بس كه دروغ شنيديم بدباور شديم
فاطمه مقدم
| |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
ناشناس داری کم کم اعصابمو خورد میکنیا میزنم له میکنمتا
ایران
|
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
خوشمان امد
حال کردیم
صل الله علیک یافاطمه الزهرا
شهرام
|
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
با سلام امیدوارم که این سربازان بین اینه باشند اولین تشکر را از دولت اقای دکتر روحانی را از طرف خودم وتمام دوستانم که با سیاست تنش زدایی وصلح باعث شدند که دولت پاکستان دخالت بکند برای ازادی این بیگناهان یاد دولت دکتر احمدی نژاد افتادم که سربازان انگلیسی را گروگان گرفت بعد با تهدید دولت انگلیس یک دست کتوشلوار ویک قالی با تنک یو ازادشان کرد که چه بار منفی در دنیا برای کشور عزیز من داشت
ناشناس
|
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
آزاد شدن و همين الان يكي از آنها با خانوادش تلفني حرف زد
پاسخ ها
فاطمه مقدم
| |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
خدایاااااااااااااااا شکرت اون یکی ناشناس نفله کجاست بیاد بازم بگه دروغه دروغه
ناشناس
|
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
توروخدا فردا بازهم تکذیب نکنیدا منالان خیلی از ازادیشون خوشحال هستم با تکذیب کردن نابودم نکنید
پاسخ ها
فاطمه مقدم
| |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
به به چی شد شما یه بار موافق ما بودین خوشحالم که باور کردی وخوشحال شدی
نازي
|
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
خدا رو شكر ميبينيم تبريك به همه ايرانيان خصوصا خانواده اين عزيزان
شهرام
|
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
باسلام خانم مقدم با مسخره کردن یا به شوخی یا جدی گفتن میزنم تویک بحث خیلی خوش ایند نیست البته اقای جهاد هیچ فرقی با ناشناس ندارند چون تا زمانی که ما خودمان خود سانسوری میکنیمخیلی راه مان دور میشود تا ازادی بیان وحق ابراز عقیده که توی قانون اساسی جزو یکی از مهمترین اصلهای پیشرفته خودمان است اقای جهاد در ارثشهای کلاسیک دسته وگروه وگردان هنگ تیپ لشگر وناویها هستند شاید در پاکستان از سپاه یک ......از ......استفده میکنند ولی خیلی رایج نیست
پسر بندر
|
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
خوش اومدي دلاور تبريك به اون مادرچشم براه خدارابزرگيت شكر دوست دارم خداااااااا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :