صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۹۲۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۸
قائم‌مقام وزير نيرو:
در اسفندماه معمولا به‌دليل مسایل مربوط به شستشو و خانه‌تكاني، مصرف آب در كلان‌شهرها 20 تا 30 درصد افزايش مي‌يابد.
قائم‌مقام وزير نيرو گفت: مردم در روزهاي پاياني سال در مصرف آب صرفه‌جويي كنند.
مهندس "ستارمحمودي" امروز (دوشنبه) در گفت‌وگو با پايگاه اطلاع‌رساني وزارت نيرو (پاون)، با اشاره به نزديك شدن به روزهاي پاياني سال، گفت: در اسفندماه معمولا به‌دليل مسایل مربوط به شستشو و خانه‌تكاني، مصرف آب در كلان‌شهرها 20 تا 30 درصد افزايش مي‌يابد.
وي ادامه داد: بايد از هم‌اكنون اطلاع‌رساني شود تا مصارف آب تعديل شود و مردم در مصرف آب براي شستشوها صرفه‌جويي كنند.
محمودي درباره بحث آبرساني روستايي نیز گفت: در سال آينده موضوع آبرساني روستايي با اعتبار درنظر گرفته شده در بودجه، رونق بیشتری می‌گیرد.
وي ادامه داد: خوشبختانه اعتبار خوبي براي اين كار تخصيص يافته است و از هم‌اكنون بايد روستاهاي اولويت‌دار و قابل اجرا پايش شود تا سال آينده تعداد روستاهای فاقد شبکه آب شرب كاهش محسوسي داشته باشد.
محمودي يكي از امتيازهای ويژه بخش آب كشور را پيشرو بودن در مباحث نوگرايي و فناوري‌هاي آب دانست و افزود: اگر بخواهيم مدلي از مباحث نوگرايي پس از انقلاب را در كشور معرفي كنيم، بايد از شركت هاي آب و فاضلاب ياد شود.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :