صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۹۲۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۸
بانوي لژيونر کاراته ايران به مدال طلاي نخستين دوره رقابت هاي کاراته جام باشگاه هاي آسيا دست يافت.
به گزارش بولتن نیوز و به نقل از سايت فدراسيون کاراته،‌ حميده عباسعلي دارنده مدال طلاي سال 2012 و 2013 قهرماني بزرگسالان آسيا که به عنوان لژيونر کاراته ايران در ترکيب تيم اليرموک کويت در نخستين دوره جام باشگاه‌هاي آسيا شرکت کرده بود با موفقيت به کار خود پايان داد.

وي در وزن مثبت 61 کيلوگرم کوميته زنان با شکست تمامي حريفان خود به نشان طلا رسيد.

هامون درفشي پور ديگر لژيونر ايران در اين مسابقات بود که روز گذشته در وزن منهاي 60 کيلوگرم کوميته مردان مدال طلا را براي باشگاه اليرموک کويت به ارمغان آورد.
برچسب ها: کاراته ، بانوان ، مدال

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :