صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۹۲۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۹
فرانك ريبري بازيكن بايرن مونيخ كه به دليل مصدوميت چندين بازي اخير تيمش را از دست داده است،‌ ابراز اميدواري كرد كه به زودي به ميادين بازگردد.

فرانك ريبري در خصوص آخرين شرايط خود به سايت Spox آلمان  گفت:"من از دو روز پيش مي توانم به راحتي بدوم. من مي خواهم هميشه بازي كنم و همراه همي تيمي هاي خود باشم. شايد بتوانم از بازي مقابل شالكه به ميادين برگردم، من هيچ گونه دردي ندارم و اين بسيار خوب است."

بايرن مونيخ در روز اول ماه مارس به مصاف شالكه خواهد رفت، پيش از اين كارل هاينس رومنيگه از سران بايرن مونيخ ابراز اميدواري كرده بود كه ريبري در بازي برگشت مقابل آرسنال در تاريخ 11 ماه مارس مشكلي براي بازي كردن نداشته باشد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :