صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۹۲۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۱

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی مسئولیت شکست سنگین برابر راه‌آهن را پذیرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تونی اولیویرا سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در نشست خبری بعد از بازی با تیم راه‌آهن اظهار کرد: مسئولیت همه باخت‌ها بر گردن من است. من تصمیم می‌گیرم که از کدام بازیکنان استفاده کنم. برای راه‌آهن این بازی مهم بود. راه‌آهن جنگید تا به پیروزی دست یابد. نیمه دوم توانستیم تیم را جمع کنیم.

وی ادامه داد: موقعیت‌های زیادی در نیمه دوم داشتیم و بهتر از نیمه اول بودیم. انتهای بازی بود و سه بر صفر عقب بودیم و نمی‌دانستم کدام بازیکن جوان را می‌توانیم به میدان بیاوریم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز بیان کرد: انتظار هر نتیجه‌ای داشتیم غیر از باخت. بعد از به ثمر رساندن دو گل از طرف تیم راه‌آهن، اعتماد به نفس بازیکنان این تیم بالا رفت.

به گزارش ایسنا تیم فوتبال تراکتورسازی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر با 3 گل بازی را در خانه به راه‌آهن واگذار کرد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :