صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۹۱۶۵۱
تعداد نظرات: ۱۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷
صاحب این پراید با خلاقیت و حوصله ای که داشته با صرف هزینه های بسیار زیاد پراید خودش را تغییر داده و به شکلی زیبا و اسپرت تبدیل کرده که البته چیزی در حدود ۷۰ میلیون قیمتش تخمین زده شده!
برچسب ها: پراید ، عکس ، اسپرت

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
خدا به من عقل بده شاید علت این کار را درک کنم.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
اینا همش از الودگی هواست اثر مخرب سرب معلق در هواست باور کنید.
ناشناس
|
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
اين همه خرج كرده تازه پليس ميتونه ماشينش رو ببره پاركينگ
چون خيلي ظاهرش رو تغيير داده و با كارتش كه نوشته شده پرايد همخوني نداره
خدا عقل بده
فرزاد
|
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
واقعا خدا عقل بده
پ.لتو میدادی یه ماشین خارجی میگرفتی
پاسخ ها
حسین
| |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
شاید ظاهر این کار بی عقلی باشه وحتی شاید شرعا هم خالی از اشکال نباشه اما شما ذوق واستعداد این فرد رو در طراحی ظاهر خودرو ببینید به نظر من سایپا وایرانخودرو حتما باید این فرد را استخدام کنند میتونه طراح خوبی بشه.
علی
|
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
دوست عزیز خیلی باحال گفتی خدا به من عقل بده شاید علت این کار رادرک کنم
فرهاد
|
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
خدا عقل بده...
مهدي
|
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
بعضيا ديوانه ان
علیرضا
|
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
وقتی یک جوان ایرانی می تواند با کمی دانش چنین طراحی کند چرا صنایع خودرو ساز از ایشان استفاده نمی کنند تا از خودروی مثل پیکان سانتافه بسازند
سيدمحمد نيكوزاد
|
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
خدايا به همه بده .
ناشناس
|
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
خدا قوتش بده خسته نباشه انشاالله مبارکش باشه کلی سلیقه و فن بکار برده و خلاقیت بخرج داده .بهتر از اینه که وقت و پولش رو در احتکار ارزاق عمومی بگذاره ویا دنبال خلاف باشه .بایستی تیمی که این هنر را انجام داده یک طوری آموزش ببینند و در شرکت های اتوموبیل سازی استخدام شوند.فکرش را بکنید اگر این هنرمندان فنی را آموزش داده و پرورش بدهند و برای کارشان ارزش قائل باشند هم خودشان پیشرفت میکنند و هم به همنوعان خود خدمت کرده اند و الگوی رفتاری فنی برای تعدادی از جوانان تحصیلکرده ولی بیکار هم شاید بشوند.
ناشناس
|
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
یعنی این طرف چی فکر کرده که این کارها رو کرده؟؟؟!!!
نقده
|
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
عشق لاتیه
ناشناس
|
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
خر همون خره فقط پالونش عوض شده .........
منتقد
|
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
نمیدونم باید به ای ادمها خندید یا به حالشون گریه کرد یا به حال بعضی ها که به نون شبشون محتاج هستند باید گریه کرد
شما بگین
ناشناس
|
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
داش مجید ای و
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :