صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۹۱۲۸۲
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۲
مرد هندی با دم 35 سانتی متری به عنوان انسان ماورایی پرستیده می شود.
مرد هندی با دم 35 سانتی متری به عنوان انسان ماورایی پرستیده می شود.

به گزارش دیلی میل یک مرد 35 ساله هندی به نام چاندر اورائون که به شکل مادر زادی داری یک دم بوده و این دم به مرور زمان  طولانی تر شده اینک به دلیل داشتن این دم مو دار به عنوان نمادی از داشتن قدرت ماورایی مورد توجه و پرستش واقع شده است.

هند که دارای تنوع قومی و فرهنگی گسترده ای است با عجایب مختلفی نیز مواجه است از جمله آنکه این نقیصه مادرزادی در یک مرد حالا به عنوان قدرت ماورایی در نزد عده ای از مردم بی اطلاع شناخته شده است.

مردم از صدها مایل دورتر به بنگال غربی سفر می کنند و در برابر اقامتگاه این مرد صف می کشند تا بتوانند برای لحظه ای دم این مرد را لمس کنند.

این مرد هندی این دم را هدیه خدا به خودش می داند.















شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
فاطمه
|
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
این یک بیماری است به نام اسپینا بیفیدا مخفی که نشانه آن دسته ای مو در کمر فرد هست . امان از انسانهای جاهل و.........
hamid
|
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
اللهم اشفع کل مرضا
زهرا سادات
|
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
بولتن جان حالم بد شد اینم شد خبر ...
حسینی
|
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
اگر تو ایران بود دمشو می چیدن
ناشناس
|
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
حالم بهم خورد
حسین
|
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
واقعا خدارو شکر که تو ایرانیم ومسلمان .
مصطفی13
|
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
دم کجا بود موه
اینا اصلا نمی دونن حموم و نظافت چیه
كريم
|
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
از نظر فيزيو لوژي اين فقط طنابي از مو است كه از كمر رشد كرده دم از انتهاي دنباله ستون فقرات بايد رشد ميكرده و بافت داخلي آن هم از استخوان تشكيل شده و نه مو
منتقد
|
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
خلایق هر چه لایق
فاطمه مقدم
|
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
اه اه حالم بهم خورد بازم یکم خوشگل بود یه چیزی کجای اون ازصفات خدایی داره حالا قدر اسلامو میدونم
دوستی
|
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
تمام بدبختیهای انسان از سر جهل و خرافه پرستی به سراغش می آد
جنگ هفتادو دو ملت همه را عذر بنه
چون ندیدند حقیقت ره افسانه زدند
ناشناس
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
بدبخت رو خدا عقابش کرده بهش دم داده یارو فکر میکنه موهبت شاملش شده. داداش استغفار کن که حالت خیلی بده.
کفتر
|
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
بدبخت بچه هه توی عکس اول از ترس داره میمیره؛ نگاه کنن ببین چجوری بهش نگاه میکنه
ناشناس
|
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
به خدای دم دار بگو نره بالای درخت میفته میمیره هان //ها ها ها ها ها ها
علی
|
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
با سلام،
در اقصی نقاط جهان و در جوامع مختلف به نمونه هایی از این گونه باورها و یا موارد متشابه و در اشکال مختلف برمی خوریم که ریشه در رشد نامتوازن دارد.
ناظر
|
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
در ایران ما بدتر از این خرافات وجود داره ولی خودمون از اون غافلیم.چرا برای شما عجیبه ! !
ناشناس
|
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
لطقا مسخره نکنید هر دینی در نزد پیروانش تقدس دارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :