صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۹۰۹۱۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۹
احمدی‌نژاد در پاسخ به این پرسش که "چرا سکوت خود را نمی‌شکنید؟" گفت: سکوت کجا بوده است؟ شما سکوت را به من نشان بدهید تا آن را بشکنم.
رئیس‌جمهور پیشین کشورمان گفت: 22 بهمن یک نماد است که در طول سی و پنج سال گذشته ادامه داشته است.

به گزارش ایسنا، محمود احمدی‌نژاد در حاشیه مراسم بزرگداشت آیت‌الله ابطحی در دانشگاه امام صادق(ع)، در پاسخ به این پرسش که "حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را چگونه ارزیابی کردید؟" اظهار کرد: 22 بهمن یک نماد است که در سی و پنج سال گذشته ادامه داشته و فارغ از حواشی آن، یک جریان تاریخی زلال است که به سمت قله در حرکت است.

وی همچنین در برابر این پرسش که "آیا صحت دارد که وزرای دولت شما در حال آماده شدن برای حضور انتخابات دور دهم مجلس شورای اسلامی هستند؟" پاسخ داد: من سخنگوی خودم هستم و سخنگوی دیگران نیستم.

به گزارش ایسنا، احمدی‌نژاد در ابتدا با این تصور که جمع خبرنگاران،‌ دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) هستند، با آنها به گرمی احوال‌پرسی کرد و بعد از اینکه متوجه اشتباه خود شد، از جمع خبرنگاران خارج شد.

وی سپس در هنگام بازگشت از مسجد این دانشگاه در جمع خبرنگاران حضور یافت که به برخی از پرسش‌های آنها پاسخ داد.

احمدی‌نژاد در پاسخ به این پرسش که "چرا سکوت خود را نمی‌شکنید؟" گفت: سکوت کجا بوده است؟ شما سکوت را به من نشان بدهید تا آن را بشکنم.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
مهدي صادقي
|
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
بولتن عزيز دستت درد نكنه كه عكس عشق مظلومم را نشان دادي!
پاسخ ها
حسیم سوری
| |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
درود بر دکتر احمدی نژاد ...

متاسفانه هر کس بر کرسی مسولیت

مینشیند دچار تهمت میشود ...

انشالله همیشه سلامت باشی دکتر ...
علی
|
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
مظلوم میلیاردی !؟
رضا
|
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
کدوم میلیاردی کسی که 8 سال رئیس جمهور شده یک واحد 100 متری تو نارمک براش زیاده تازه به دوران رسیده ها خونههای انچنانی و ماشینهای چند صد میلیونی سوار میشن انصاف داشته باشیم
حسين
|
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
ايران به انسانهاي آزاده مسلمان همانند دكتر كه به دنيا وابستگي مالي ندارد و صراحت بيان دارد افتخارمي كند و آيندگان همانند شهيد رجائي او را به نيكي ياد خواهند كرد
ناشناس
|
|
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
میگویند طاووس که از زیبایی پرو بال ورنگ وغیره نظیر ندارد پاهای بسیار زشتی دارد که متناسب ومتقارن با زیبایی او نیست وای کاش زیباییهای بسیار زیاد کارهای احمدینژاد از زشتی وپلشتی کارهای رحم مشایی به دور مانده بود.ای کاش احمدینژاد هیوقت مشایی راندیده بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :