صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۹۰۷۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۵

به گزارش شبکه خبری صبح تهران به نقل از مهر ، در حاشیه مراسم راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران، تعدادی از هیات مذهبی تهران و شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن 1392 با در دست داشتن پلاکاردهایی و تهیه طوماری نوشته بودند: بدین وسیله از اقدامات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در برخورد با موسسات مالی اعتباری غیرمجاز حمایت می کنیم.

آنان همچنین از بانک مرکزی درخواست کردند که از ادامه فعالیت موسسات مالی و اعتباری که با استفاده از نام ائمه اطهار فعالیت می کنند، جلوگیری به عمل آورد.
























شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
علی
|
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
با سلام،
برادر !
قربون دستت یه امضا هم از طرف ما بزن.
مصطفی13
|
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
اما ظاهرا پارتی موسسات عسکریه و ثامن خیلی زیاده که هنوز دارن ادامه می دن تازه دیشب تلویزیون خبر باتک شدن عسکریه رو هم صادر کرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :