صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۸۹۹۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۳
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه تبدیل کمیسیون متبوعش به دیوان یک پیشنهاد است، گفت: در حال بررسی‌ و انجام اقدامات لازم هستیم تا این پیشنهاد در قالب طرح تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شود.
به گزارش بولتن نیوز،مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر و سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس درباره آخرین وضعیت تبدیل کمیسیون متبوعش به دیوان، اظهار داشت: تبدیل کمیسیون اصل 90 به دیوان، یک پیشنهاد است و در حال بررسی‌ و انجام اقدامات لازم هستیم تا این پیشنهاد در قالب طرح تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شود.
 
وی ادامه داد: هم اکنون کارشناسان کمیسیون اصل 90 و کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس در حال انجام کارهای کارشناسی و اقدامات لازم جهت تهیه طرح مقتضی هستند.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 در پایان یادآور شد: طرح تبدیل کمیسیون اصل 90 به دیوان به دلیل کارآمدتر کردن این کمیسیون و همچنین به دلیل استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بالای کمیسیون اصل 90 در اعمال نظارت بر قوای سه‌گانه انجام می‌شود. 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
حمد
|
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
اصل 90 جنبه تشريفات داشت پنده چند شکايت خلاف ماده های قانونی در جهت ظلم به حقوق از دست رفته به آن نوشتم اقدامی صورت نداد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :