صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۸۹۰۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۲
مدیرعامل باشگاه استقلال از شکایت علیه سرمربی تیم ملی کشورمان به فیفا خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز، صحبت‌های کارلوس کی‌روش مبنی بر اینکه لیگ برتر به خاطر منافع قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده به تعویق افتاد واکنش باشگاه استقلال را درپی داشت.

علی فتح‌الله‌زاده در این باره به خبرنگار تسنیم گفت: کی‌روش به ما تهمت زده  است. به همین دلیل بخش حقوقی باشگاه در این زمینه فعال شده و از او به فیفا شکایت خواهیم کرد. کی‌روش باید در فیفا به خاطر تهمتی که به ما زده از خودش دفاع کند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
برای اولین بار در جهان !!!
یک باشگاهی از سرمربی تیم ملی کشورش شکایت کرد !
تیتر فردای روزنامه ها ...
ناشناس
|
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
مسیله ای کاملا" داخلی که هیچ ربطی به فیفا نداره (محل وقوع تهمت به زعم شاکی، ایرانه ....)
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :