صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۸۹۰۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۱
منبع دیپلماتیک روسیه:
یک منبع دیپلماتیک روسیه اعلام کرد: مذاکرات درباره پرونده هسته‌ای ایران، 18 فوریه(29 بهمن ماه) در نیویورک از سر گرفته می‌شود.
به گزارش بولتن نیوز، خبرگزاری اینترفکس به نقل از یک منبع دیپلماتیک روسیه گزارش داد؛ مذاکرات ایران و طرف غربی در خصوص پرونده هسته‌ای ایران، 18 فوریه (29 بهمن ماه) در نیویورک برگزار می‌شود. 

به گفته میخایل یولیانف، رئیس اداره خلع سلاح وزارت خارجه روسیه این مذاکرات در سطح مدیران کل سیاسی وزارای خارجه کشورها برگزار خواهد شد. 

پیش از این هم سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تائید کرده بود که دور بعدی مذاکرات هسته‌ای احتمالا در نیویورک برگزار می‌شود. به گفته وی حضور سازمان ملل در این شهر، می‌تواند به حمایت بیشتر از مذاکرات کمک کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
حالا چرا در امریکا؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :