صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۸۸۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۶
به گزارش بولتن نیوز، اعضای شورای اسلامی شهر تهران با افزایش ۲۴ درصدی قیمت هر متر مربع تراکم در ساخت و سازهای تهران موافقت کردند.

به گزارش شبکه خبر، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: در جلسه امروز، لایحه افزایش قیمت هر متر مربع تراکم در ساخت و سازهای شهری به میزان ۵۵ درصد از سوی شهرداری تهران بررسی شد که پس از کارشناسی های کمیسیون های شهرسازی و معماری و برنامه و بودجه با این رقم مخالفت که در نهایت با افزایش ۲۴ درصدی قیمت تراکم موافقت شد.

محمد سالاری افزود: دلیل شهرداری برای درخواست افزایش ۵۵ درصدی تراکم ، افزایش نیافتن قابل توجه قیمت تراکم از سال ۸۱ بوده است. وی گفت: همچنین در جلسه امروز براساس فرمولی جدید مبتنی بر فرمول تی یا ضریب مرغوبیت منطقه ای گستره شهر تهران به ۱۶۴ بلوک افزایش پیدا کرد تا به این وسیله میزان تراکم در هر بخش شهر به صورت عادلانه محاسبه شود.

این مصوبه از ابتدای سال ۹۳ اجرایی می شود و بگفته سالاری افرادی که قبل از پایان سال ۹۲ بتوانند فیش تهیه کنند تا ۱-۲-۹۳ مهلت پرداخت خواهند داشت.
برچسب ها: تراكم ، تهران ، افزايش

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :