صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۸۵۱۴۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۶
اين سنگ ساخته شده از سنگ مرمر سفيد در سال ۵۱۶ قمري توسط عبدالله بن احمد قره است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
مهدی حضوری
|
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
السلام علیک یا سلطان یاعلی ابن موسی الرضا المرتضی
مهربان
|
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
آقا جون سلام دلم برای صحن وسرات تنگ شده منم بطلب لطفا.
نورالدین
|
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
درود خدا بر همه کسانی که در ساختن قبور و بارگاه ائمه اطهار در طول تاریخ زحمت کشیده اند.
ناشناس
|
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
یا ضامن آهو ، خاک پاهایتم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :