شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲۴
ناشناس
|
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
واقعا برای اهالی سینما متأسفم!!!!!! شما دنبال چه چیزی هستید؟ آیا این خانم بازیگر را باید در ردیف بازیگران متعهد و وطن پرست دیگر قرار دهید؟!!!!
ناشناس
|
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
همشون تقریبا جزو مفاخرند دیگه منتها افتخارات بعضیها مثل گلشیفته از بعضیهای دیگه مقداری بیشتر است .!!!!!!!
پرستو
|
|
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
وقتی یه آدم خودش از خودش تعریف کنه همینه دیگه! جامعه ی سینمایی ما هم که منتظر تعریف دیگران نیست خودش برای خودش تصمیم میگره از خودش تمجید کنه یا شاید گاهی انتقاد و ...
بهونه
|
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
بلاخره این خانوم هرکاره هم باشه بخشی از بدنه سینما بوده و نمی تونیم تاریخ رو تحریف کنیم. مثل عکس مخملباف و ... در موزه عبرتها یا همون زندون ساواک.
آنچه مهم است وضعیت فعلی این خانومه که موجب شرمساری برای ایران اسلامی شیعی است.
مهم تر از اون اینکه ما هم مواظب خودمون باشیم که شیطان لهین و رجیم قسم خورده به دور کردن ما از خدا.
مريم
|
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
جاي بسي تاسف است
يك مدال افتخار هم گردنش مي انداختيد.............
ناشناس
|
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
هیچکس پاک و معصوم نیست وقتی همه ما کلی نقاط سیاه و تاریک تو زندگیمون داریم پس بهتره دیگران را قضاوت نکنیم . هر کسی خودش مسئول کارها و اعمال خودشه و بهتره که هر کسی کلاه خودشو محکم نگه داره .
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
اشتباه مثبت دادم
شهره
||
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
دوست عزيز من تعجب ميكنم از كانت شما. واقعا اينجا كسي ايشون رو قضاوت كرده؟ اصلا كسي در مورد ايشون و كارهاش حرف زده؟ اينجا دارن راجع به موزه سينما انتقاد ميكنن كه چرا عكس كسي كه از كشور فرار كرده و بعضا فيلمهاي غيراخلاقي بازي كرده رو در موزه سينما و در ميان مفاخر قرار دادن.
ساناز
|
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
با احترام به اکثر هنر مندان . . . بعضی از این چهره های سینمائی نیز مثل گلشیفته یه جورائی خیلی مفاخر هستند !!!
احسان
|
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
به چی اینها باید افتخار کرد وقتی جای منکر ومعروف عوض میشه امثال غرب شیفته هامی شوند مفاخر
ناشناس
|
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
خيلي هم خوب خيلي هرزه
منتقد
|
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
از نظر من گلشیفته هم یه مفتخره اگه بعضی ها با کاراشون این دختر رو از کشورش فراری نمیدادند
پاسخ ها
رضوانه
||
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
کسی فراریش نداده.خودش گفته بود که دوست نداشته باحجاب بازی کنه.
رضا کریمی
||
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
اری بیایید پیدا کنید رفتار و گفتار کسانی که باعث می شوند خودی ها به غیر خودی تبدیل شوند و تعداد آن هم زیاد است چه در بین معروف ها چه مردم عادی .پس آمار بگیرید که در این سالها چقدر از این مملکت رفته اند آیا همه برای خوشی و عیش رفته یا درد ؟؟!!دیگری دارند؟
ناشناس
|
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
گلشیفته لابد دوست نداشته در بین مفاخر ایران باشه . برای چی به زور عکسشو تپوندن اونجا ؟ اگه دوست داشت مثل بقیه میموند و به وطن خودش و مردم خودش خدمت میکرد .
ناشناس
|
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
اگر این تصویر جدید باشد واقعا موجب تاسف است
زهره
|
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
اگرکسی بااین شرایط سخت بتونه تلاش کنه برای اهدافش وسالم زندگی کنه افتخاره وگرنه بی بندوباری کردن و باآن نقشها ....نه هنراست و نه جزومفاخر می تواندباشد.
حسین ناظم
|
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
سر و ته یک کرباسند . همه شون عین هم هستند منتها اینها له له میزنند ولی اون دیگه تحمل نداشت و بدنبال آزادی و استقلال جنسی رفت اینهایی که ماندند آه میکشند . فراموش نکردیم و نمیکنیم بوسیدن کارگردان یک فیلم توسط خانم خیر اندیش و یا در آغوش گرفتن عزت الله انتظامی توسط نیکی کریمی .
چرا به این راحتی در مورد عده زیادی قضاوت صریح می کنیم ؟آیا واقعا شرع مقدس به ما چنین اجازه ای می دهد ؟
حسین ناظم
|
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
بولتن انتظار نداشتم یک طرفه به قاضی بری و نان به نرخ روز میل بفرمایی . خیلی روشنفکرمآب جلوه میکنی و بسیار بد رفتار . میباید کامنت مرا به عنوان یک کاربر دائمی درج میکردی به من اجازه دفاع ندادی سنگ که را به سینه میزنی معلوم نیست ولی برای آخرین بار که به سایتت آمدم میگویم که مانند روزنامه ارزش نشوی که صبح با یکی بود عصر با کس دیگر ...خدا حافظ
متوجه نشدیم گلایه این کاربر محترم دقیقا چیست ؟البته ما به هیچ کس چک سفید امضا نداده ایم که حتما پیام هایش رامنتشر کنیم - هر پیامی از هر کس بیاید با چارچوب های خود و همچنین با مرقانون مطابقت می دهیم اگر خلاف آن نبود حتما منتشر می کنیم و بخلی در این زمینه نداریم و از خدا حافظی هر کاربری غمگین می شویم .