صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۸۴۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۲
دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز با فجرسپاسی و مس کرمان با سایپای تهران با تساوی به پایان رسید.
ایسنا: دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز با فجرسپاسی و مس کرمان با سایپای تهران با تساوی به پایان رسید.

در ادامه بازی‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران امروز تیم‌های تراکتورسازی تبریز با فجر سپاسی شیرازی در تبریز به تساوی بدون گل رسیدند. در این مسابقه حمید جوکار در دقیقه 52 از زمین مسابقه اخراج شد.

همچنین در کرمان، تیم‌های مس کرمان و سایپای تهران، به تساوی 2 بر 2 دست یافتند. سایپای مهمان ابتدا با گل‌های کاوه رضایی و علی زینالی در دقایق یک و 23 از مس پیش افتاد اما مسی‌ها با گل‌های دقایق 45 و 53 هادی تامینی و لوسیانو ادینیو توانستند دو گل عقب افتاده را جبران کنند و بازی با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید. 

برچسب ها: لیگ ، برتر ، نتایج

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :