صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۸۴۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۷
تیم والیبال شهرداری زاهدان در حال حاضر با مشکل مالی شدیدی مواجه شده است.
به گزارس بولتن نیوز،  باوجود آنکه نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر به پایان رسیده است ولی بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم شهرداری زاهدان بخش مورد نظر مبلغ قرارداد خود را دریافت نکرده‌اند.

بسیاری از بازیکنان تیم شهرداری زاهدان غیر بومی هستند و این امر باعث شده تا آنها دچار مشکلات خانوادگی و شخصی شوند.

بازیکنان خارجی تیم شهرداری زاهدان که درحال  حاضر با آغاز سال جدید میلادی مواجه هستند با وجود عدم دریافت مبلغ قرارداد‌های خود باید در زاهدان مانده و به تمرینات ادامه دهند.
برچسب ها: گريه ، خارجي ، زاهدان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :