نماینده ارومیه گفت: در برنامه خبری 20:30 به نمایندگان مجلس توهین شده اما نمایندگان معتقدند که رسانه ملی نباید به این شکل توهین می کرد و باید با تهیه کنندگان این بخش خبری برخورد شود.
نادر قاضی پور نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار
بولتن نیوز با اشاره به تذکر کتبی 18 نماینده به عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما گفت: این تذکر در خصوص ضرورت برخورد با دستاندرکاران اخبار برنامه 20:30 بود که با بیان وهنآلود خود به نمایندگان مجلس توهین کردند.
وی افزود: در برنامه خبری 20:30 دیروز یکشنبه گزارشی از سفر هئیت اروپائی به ایران منتشر شد که در این گزارش مجری اعلام کرد «قدم اروپائی ها به روی چشم نمایندگان» این اظهارات مجری برنامه توهین به نمایندگان است چرا که هرگز مجلس تصمیم نگرفته تا اروپائی ها و هیئت پارلمانی آنها به ایران سفر کنند.
نماینده ارومیه در مجلس اضافه کرد:اگر رئیس یک هئیت دوستی پارلمانی و یا برخی نمایندگان از نمایندگان اتحادیه اروپا برای سفر به ایران دعوت کردند این ربطی به مجلس ندارد چرا که دعوت از آنها مصوبه مجلس نیست که ما بخواهیم آن را به کل مجلس نسبت دهیم.
قاضی پور افزود:صدا و سیما نباید با گزارش های نادرست، مجلس را زیر سوال ببرد و نمایندگان خواستار برخورد آقای ضرغامی با تهیه کنندگان این خبر و گزارش هستند.
18 نماینده در جلسه علنی امروز به ضرغامی تذکر دادند که این تذکر قرائت شد.
اسامی 18 نماینده ای که به ضرغامی تذکر دادند، علاوه بر قاضی پور به شرح زیر است:
محمد باقری بنابی نماینده بناب، سید هادی حسینی نماینده قائمشهر، مصطفی افضلیفرد نماینده اردبیل، ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان، مسعود پزشکیان نماینده تبریز، عباسعلی منصوری نماینده کاشان، میر قسمت موسوی نماینده مغان، عطاءالله سلطانی نماینده بروجن، حمیدرضا طباطبایی نماینده نائین، محمد علی مددی نماینده میانه، عبداللهزاده، جواد هروی نماینده قائنات، میرهادی قره سید نماینده آذربایجان شرقی، سبحانینیا نماینده نیشابور، مؤید حسینی صدر نماینده خوی، علیرضا منادی نماینده آذرشهر و غلامرضا اسدالهی نماینده تربت جام.