صفحه نخست
صفحه نخست
سیاسی
اقتصادی
بین الملل
اجتماعی
فرهنگی
ورزشی
دین و اندیشه
علمی
هنری
عکس
حوادث
هسته ای
بولتن ۲
بولتن ۲
اقتصادی
صفحه اقتصادی
خودرو
بانک و بیمه
صنعت و معدن و تجارت
راه و مسکن
گوناگون
بورس
معدن
بازار
لوازم خانگی
مخابرات
کشاورزی و دامداری
فناوری و اطلاعات
انرژی
گمرک
قاچاق
مناطق آزاد
حمل و نقل
یارانه
مالیات
طلا و مسکوک
تعاون و اشتغال
آب و برق
غذا و دارو
پوشاک و البسه
اجتماعی
صفحه اجتماعی
حوادث و انتظامی
سلامت و محیط زیست
جوان و خانواده
آموزش و پرورش
شهری و رفاهی
حقوقی و قضایی
بولتن2
صفحه بولتن2
فرهنگی
طنز
هنری
اجتماعی
اقتصادی
زنان و خانواده
بین الملل
علمی
فناوری
سرگرمی
دکوراسیون
آشپزخانه
تاریخ
ورزشی
صفحه ورزشی
فوتبال ملی
لیگ برتر فوتبال ایران
مدیریت ورزش
فوتبال جهان
ورزش جهان
كشتی
توپ و تور
دیگر ورزشها
عکس
صفحه عکس
عکس روز
گزارش تصویری
فرهنگ و هنر
صفحه فرهنگ و هنر
سینما و تلویزیون
تئاتر و موسیقی
ادبیات، نشر و رسانه
هنرهای تجسمی
مسافرت و گردشگری
میراث فرهنگی و هنرهای سنتی
طنز و کاریکاتور
سبک زندگی
معماری و ساختار شهری
فرهنگ مقاومت
تربیت اسلامی
فرهنگ عمومی
گوناگون
IT
صفحه IT
سیستم عامل
مهندسی و تخصصی
امنیتی
اینترنت (وب)
موبایل
اپلیکیشن و بازی
برنامه های کاربردی
اخبار IT و فناوری
بازی PC و کنسول
آموزش
صفحات داخلی
درباره ما
تماس با ما
خبرنامه
پیوندها
جستجو
آرشیو
آب و هوا
اوقات شرعی
RSS
چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ |
Wednesday , 21 September 2022
عربی
|
آب و هوا
|
خبرنامه
|
پیوندها
|
جستجو
|
آرشیو
|
درباره ما
|
تماس با ما
صفحه نخست
بولتن ۲
اقتصادی
اجتماعی
ورزشی
عکس
فرهنگ و هنر
IT
کد خبر:
۱۸۲۳۴۰
تعداد نظرات:
۵ نظر
تاریخ انتشار:
۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۵
صفحه نخست
»
عکس
عكسهایی از ايران در دهه ٤٠ شمسي
عكسهایی از ايران در دهه ٤٠ شمسي از آرشيو مدير بازاريابي سازمان ملي توريسم ايران آن زمان، كه پس از گذشت بيش از ٥٠ سال از اسلايدها دوباره چاپ و منتشر شده اند.
برچسب ها:
عکس
،
ایران
،
دهه
،
چهل شمسی
گزارش خطا
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com
نظرات بینندگان
انتشار یافته:
۵
در انتظار بررسی:
۱
غیر قابل انتشار:
۲
ناشناس
|
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
خیلی فرق نکردیما....
پاسخ ها
ناشناس
|
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
بدتر شدیم
ناشناس
|
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
چه ساده وبی ریا
ناشناس
|
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
جالب بود دستتون درد نکنه
یک ناشناس دیگه
|
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
بولتن ....خودتی !!!!سال 40ماپیکان ومینی ماینر داشتیم ؟خجالت نمیکشی بقیه عکسهاتم هیچ کدام دهه چهلی نیست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :
{{message}}
{{message}}