صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۸۲۳۴۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۵
عكسهایی از ايران در دهه ٤٠ شمسي از آرشيو مدير بازاريابي سازمان ملي توريسم ايران آن زمان، كه پس از گذشت بيش از ٥٠ سال از اسلايدها دوباره چاپ و منتشر شده اند.









































برچسب ها: عکس ، ایران ، دهه ، چهل شمسی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
خیلی فرق نکردیما....
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
بدتر شدیم
ناشناس
|
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
چه ساده وبی ریا
ناشناس
|
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
جالب بود دستتون درد نکنه
یک ناشناس دیگه
|
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
بولتن ....خودتی !!!!سال 40ماپیکان ومینی ماینر داشتیم ؟خجالت نمیکشی بقیه عکسهاتم هیچ کدام دهه چهلی نیست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :