صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۸۱۴۲۳
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۷
یادداشتی از داریوش سجادی در پاسخ به اقدام موهن رومینا گرشاسبی
اگر از عام بترسی که سخن فاش کنی ـ سخن خاص نهان در سخن عام بگو
گروه سیاسی، انتشار عکس برهنۀ رومینا گشتاسبی، دانشجوی ایرانی بر روی جلد یک مجلۀ اسپانیایی خشم ایرانیان را بر انگیخت. این دانشجوی ایرانی که حدود 8سال پیش با بورسیه وارد دانشگاه دولتی اسپانیا شده بود، علت این اقدام مضحک و موهن اش را تغییر شناخت مردم جهان از ایرانیان اعلام کرده و گفته بود: "اسپانیایى ها ما ایرانیها را به عنوان یه مشت تاجر فرش و خاویار میشناسند!"

به گزارش بولتن نیوز، داریوش سجادی نیز در واکنش به این جریان رسانه ای مشکوک، احمقانه و مشمئزکننده، ضمن محکوم کردن این خیانت بارز رومینا گشتاسبی به ملّت و فرهنگ کشورمان، در یادداشتی کوتاه، پاسخی دندان شکن به او داده و با وجود آن که گفتار سجادی در فرازهایی از این یادداشت، از چارچوب ادب خارج شده، لکن آن چه در ادامه می خوانیم، زبان حالِ سرخ و غیور سجادیست و در مقایسه با انگیزه و کنشی که منجر به واکنش و خلق این یادداشت گردیده، متنی است آرام و کاظم!

اگر از عام بترسی که سخن فاش کنی ـ سخن خاص نهان در سخن عام بگو

داریوش سجادی:

"بقول «بینش پژوه» این روزا برزخی ام ـ خیلی خرابم داش آکل!
یه چیزائی می بینم انگاری خوابم داش آکل!
سرکار خانم «رومینا گشتاسبی» که معلوم نیست از زیر کدام بُته سر و کله اش پیدا شده با انتشار عکس عریان خود بر روی جلد مجله اسپانیائی «اینتر ویو» ذیل این «هنر نمائی» فرموده اند:
«چون اسپانيايى ها ايرانيها را به عنوان يه مشت تاجر فرش و خاويار مي شناسند! هدفم از اين كار آشنا نمودن مردم اسپانيا با «فرهنگ» ايرانی ها بود» (!)
یک نفر به این علیا مخدره بفرمایند قبل از شما نیز یک خودشیفته به کفایت از این دست فرهنگ نمائی ها مرتکب شده بودند.
قدر مسلم آنست اگر فرهنگ و عصاره فرهنگ انباشت مشتی چربی در خُلل و فُرج جماعت نسوان است بر این روال «گاو مش حسن» بزرگ فرهنگ دار چنین فرزانگانی است!
روزگار بدی شده...



آیا وقتی سلف ایشان(جنیفر لوپز) با شعف و ابتهاج خبر از آن می دهند که باسن مبارک! خود را بمبلغ یک میلیون دلار بیمه فرموده اند(!) نباید مطمئن شد در روز تقسیم «مغز» سهم ایشان و امثال ایشان «پهن» بوده است!؟
خیر سرکار خانم گشتاسبی!
برخلاف توهمی که به شما القا و تزریق کرده اند چنین جهدی «فرهنگ نمائی» نیست! فاحشگی است! هرزگی است! تن فروشی است!
در ادبیات عامه ایرانیان، اشتغال علیا مخدره ای به چنین کاری را برخلاف تصور شما بجای بلندی شعور، هم صنفی با «پری بلنده» یکی از رهبران جنبش سلطنت طلبانه کودتای 28 مرداد و از پیس کسوتان «شهرنو» تلقی و نامگذاری می نمایند! 
هر چند این بنده های خدا خود قربانیان «ضد فرهنگ برهنگی متمدن معنا شده» می باشند!"

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
بهش نسبت فحشا داده و...هر كس به ديگرى نسبت زنا يا لواط دهد و او معروف باين اعمال نباشد و گوينده به لفظى كه مى‏گويد و معنى آن آگاه باشد بايد هشتاد تازيانه بزنندش...
سجادی جان بخواب...
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
ببخشيد لازم نبوده نسبت بده همان که راضي شده عکس عريانش روي جلد مجله غربي باشد يعني معروف به اين عمل شده است
باز هم نه !مطابق احکام شرعی حتی اکر چهار مرد عادل شاهد مقدمات زنا باشند و خود آن را نبینند بازهم نمی شود حکم به زنا داد چه رسد به اینکه کسی بخواهد از روی یک عکس حکم بدهد !
ناشناس
| |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
بولتن عکس داریم تا عکس !! یعنی این جور هرزه گی و در برابر دید عموم گناه جرمش کمتر از گناه تن فروشی است !؟ اصلا این خودش نوعی تن فروشی در عصر حاضره ! در ضمن کسی که دچار این حد از انحطاط اخلاقی شده براش این واژه های اخلاقی معنا نداره چون باید از این چارچوبها گذر کرده باشه تا به این حقارت رسیده باشه !!
ناشناس
| |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
بولتن جان فحشا مساوی با زنا نیست که 4 شاهد عادل بخواهد بلکه اشاعه فحشا یعنی آنچه که رواج بی عفتی در بین ملت بدهد
و آیا...
ناشناس
|
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
این یارو سجادی کی هست اصلا؟؟؟ آدم قحطی بود که این نظر داده؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
دوست داری کی بیاد نظر بده؟
ناشناس
|
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
هر چند ايشان با ادبيات خود پاسخ داده اند اما هتك حرمت زنان ايراني و مبارز و با فرهنگ قابل اغماض نيست. من شرم مي كنم كه به عنوان يك زن ايراني با اسافل اعضا و بدن برهنه شناخته شوم.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
ایشان با ادبیاتی که در خور اون منحرف بوده حرف زده !
محمد
|
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
با تشکر از متن آقای سجادی، متاسفانه به گاو اهانت شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
به شما چطور ؟
ناشناس
|
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
عکسهاش که مال 5 سال پیشه
5 سال عقبین ها!!!
ناشناس
|
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
دوستان عزیز من در تایید نظر کسی بر نمیام ولی لطفا قبل از نظر گذاشتن؛ تفاوت فحشا و نسبت دادن زنا را بدانید چرا که فقط و فقط نسبت دادن زنا و لواط بدون توان اثباط قذف است و مستحق هشتاد ضربه تازیانه آن هم به تقاضای مقذوف چرا که از جرایم حق ناسی ست کما اینکه شما در منصب قضا نیستید که حکم تعیین کنید؛لذا از مصادیق اشاعه ی فحشا میتواند همین اقدام سرکار خانوم گشتاسبی باشد حتی در فرهنگ غرب این اقدام تعبیری جز این نخواهد داشت...دیدگاه همه ی دوستان محترم و عزیزه ولی لطفا مسایل حقوقی رو با اطلاع کامل بیان کنید
ارژنگ فرّخ پیکر
|
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
ضمنِ یادآوری رهنمودِ اخیر مقام معظم رهبری در بابِ " پیوستِ فرهنگی برای همه موضوعات و مسائلِ مهم " جنابِ " داریوشِ سجادی " که گهگاه برای برخی موضوعات و جریاناتِ طرح شده در رسانه ها شمشیر را از رو می بندند و با زبانِ سُرخ و غیور شان (؟) پاسُخ های دندان شکن می نگارند ؛ آگاه باشند که " فرهنگ " انباشتِ مُشتی چربی در خُلل و فُرجِ جماعتِ نِسوان نیست همچنانکه " گاوِ مَش حسن " ربطی به مقوله ی " فرهنگ " ندارد !! و مهم تر آنکه اگر ایشان به " چرائی " امور بپردازند به " چگونگی " امور هم پی می برند و اینگونه به دامِ هتّاکی و بی ادبی گرفتار نمی آیند و " حکم " صادر نمی کنند !! فقط کافی است صورتِ مسئله را پاک نکنند !! تا دورازجانِ شریفِ شان " گاوِ " نُه مَن شیر نباشند !!
ساشا
|
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
جناب سجادی نظر جنابعالی در مورد "علی اکبر امیری " کشتی گیر دوپینگی که آبرو و حیثیت یک ملت رو برد و در تمام اخبار دنیا هم بازتاب داشت ،چیست ؟ برای توهین و فحاشی کدوم ارجح ترند؟
پاسخ ها
دوست
| |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
هردوتاشون درحق ایران ایرانی بد کاری کردند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :