صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۸۰۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۱
تيم کوميته بانوان کاراته ايران با شکست تيم چين در فينال دوازدهمين دوره مسابقات قهرماني آسيا براي نخستين بار به مقام قهرماني اين رقابت‌ها دست يافت.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از سايت فدراسيون کاراته؛ در چهارمين و آخرين روز از مسابقات کاراته قهرماني آسيا به ميزباني امارات و در کوميته تيمي زنان، تيم کشورمان با ترکيب حميده عباسعلي، پگاه زنگنه و رزيتا عليپور پس از اينکه قزاقستان را 2 بر صفر شکست داد، در مبارزه دوم مقابل چين تايپه صف‌آرايي کردند که اين ديدار با نتيجه 2 بر يک به نفع نمايندگان شايسته کشورمان به اتمام رسيد.

تيم زنان ايران در آخرين مبارزه خود در تانامي آسيايي به ديدار تيم چين رفت که با برتري 2 بر يک رزيتا عليپور و برد 3 بر صفر حميده عباسعلي اين مبارزه به نفع کاراته کاهاي کشورمان به پايان رسيد تا براي نخستين بار بانوان شايسته کاراته کشورمان حضور روي سکوي اول قاره کهن را تجربه کنند.

تيم بانوان کاراته ايران در حالي مدال طلاي کوميته آسيا را از آن خود کرد که روز گذشته و در مبارزات انفرادي هم به يک طلا ( حميده عباسعلي) يک نقره ( پگاه زنگنه ) و3 برنز ( دلارم دوستي، فاطمه چالاکي و سحر کرجي) دست يافت.
برچسب ها: طلا ، بانوان ، کاراته

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :