صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۸۰۲۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۹
بازگشت مدیری به "آیتم سازی" پس از یک دهه
«شوخی کردم» تازه‌ترین ساخته مهران مدیری از اواخر آذر و اوایل دی در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.
گروه فرهنگ و هنر، «شوخی کردم» تازه‌ترین ساخته مهران مدیری از اواخر آذر و اوایل دی در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از خبرآنلاین «شوخی کردم» تازه‌ترین ساختۀمهران مدیری از اواخر آذر و اوایل دی در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.


مهران مدیری
«شوخی کردم» در قالب طنز آیتمی و برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود.

 

جواد رضویان و هادی کاظمی
«شوخی کردم» مانند «ویلای من» سریال قبلی مهران مدیری توسط شرکت گلرنگ پخش تهیه و توزیع خواهد شد.

 

رضا شفیعی جم و بیژن بنفشه‌خواه
«شوخی کردم» قرار است ابتدا در 40 قسمت ساخته شود و هر هفته دو قسمت آن در شبکه نمایش خانگی توزیع شود. پس از پایان توزیع این 40 قسمت 40 قسمت بعدی با لحاظ بازخوردهای بخش‌های قبلی ساخته و توزیع خواهد شد.

 

سیامک انصاری
حدود 60 بازیگر شامل بسیاری از همکاران قدیمی مهران مدیری همچون سیامک انصاری، مهران غفوریان، رضا شفیعی‌جم، جواد رضویان، الیکا عبدالرزاقی، نادر سلیمانی، هادی کاظمی و... در «شوخی کردم» بازی می‌کنند.

 

الیکا عبدالرزاقی
خشایار الوند و امیرمهدی ژوله از جمله نویسندگان اصلی سریال هستند.

 

رامین ناصرنصیر
مهران مدیری با «شوخی کردم» پس از حدود یک دهه بار دیگر به دنیای آیتم‌سازی بازگشته است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
خدا حفظشان كند كه كمي مردم را با هنرشان سرگرم و شاد مي كنند!
ناشناس
|
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
امیدوارم آبکی نباشه (مثل قهوه تلخ)
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :