صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۷۹۰۷۲
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۲
فرهنگ غلط بد نشستن و رفتارهای مختلف اجتماعی به مرور زمان آسیب‌هایی را به مفاصل و ستون فقرات وارد می‌کند.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، علیرضا رحیمی متخصص طب فیزیکی و توانبخشی گفت: دو زانو و یا چهار زانو نشستن فشار زیادی را به مفاصل زانو وارد می‌کند. 
 
وی افزود: وقتی زاویه مفصل پا به کمر نزدیک شود و غضروف‌های تحت فشار قرار می‌گیرند و به مرور زمان آتروز مفصل زانو را تسریع می‌کند. 
 
وی ادامه داد: از دیگر عوارض دو زانو یا چهار زانو نشستن این است که تاندون‌های مفصل داخل زانو به مرور زمان مستعد آسیب می‌شوند و با کوچکترین فشار ایجاد درد در آن ناحیه می‌کنند. 
 
رحیمی خاطرنشان کرد: در صورت ایجاد این مشکلات در مفاصل فرد ملزم است از وسایل محافظتی مانند عصا یا "واکر" استفاده کند و بهترین نحوه شستن روی صندلی و هنگام صرف غذا پشت میز ناهارخوری است.
برچسب ها: چهار زانو ، مفاصل ، درد

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
یاسین
|
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
باید پامون رو دراز کنیم ؟
نجمه
|
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
از کجا پول بیاریم مبل و میز ناهار خوری بخریم
نرگس
|
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
میشه بفرمایید اگر خواستیم روی زمین بنشینیم چه جوری بنشینیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
سه زانو
شوخی نیست ها
روشی است که اسلام پیشنهاد کرده
متعجب
|
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
دکترها هر روز یه حرفی می زنند!!!!
حالا فعلا با اضهارنظر جدید، دقیقا باید چطور بشینیم؟؟؟
ناشناس
|
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
خب حداقل مینوشتین که چه جوری بشینیم
مینا
|
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
تازه من رو صندلی هم چهارزانو میشینم
ناشناس
|
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
بايد سه زانو بنشبنيم يعني اعتدال را رعايت كنيم نه دو نه جهار
دوست
|
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
عزیزان باید سه زانو بشینیم
ریحانه
|
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
ولی غذا خوردن پشت میز اصلا حال نميده. اگرم کار درستی بود حتماً در توصیه های اسلام وارد ميشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :