صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۷۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۸
تيم فوتسال دبيري با پيروزي مقابل شهرداري ساوه به صدر جدول بازگشت.
در ادامه هفته دهم ليگ برتر فوتسال عصر امروز 4 ديدار برگزار شد که در مهم‌ترين ديدار دبيري تبريز ميزبان شهرداري ساوه بود و توانست با نتيجه 5 بر 2 به برتري برسد. شاگردان وحيد شمسايي با اين پيروزي 24 امتيازي شدند و به صدر جدول بازگشتند.

در ديگر ديدار تاسيسات دريايي مقابل حفاري اهواز با نتيجه 4 بر 2 مغلوب شد. شاگردان علي صانعي پنجمين شکست خود را در اين فصل تجربه کردند.

همچنين پتروشيمي ماهشهر مقابل راه ساري به تساوي 4 بر 4 دست يافت. همچنين زمزم اصفهان مقابل هلال‌احمر تبريز با نتيجه 2 بر يک شکست خورد. اين اولين شکست زمزم پس از حضور حسين افضلي به عنوان سرمربي اين تيم است.
برچسب ها: نتایج ، فوتسال ، لیگ برتر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :