شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۳
مجتبی
|
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
من خودم از شیعیان بیجار هستم ولی با این جور مراسمات خرافاتی که آفت عزاداری است مخالفم . ..
ناشناس
|
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
بدعتهای غلط باعث گمراهی نسل جدیداز اصل قیام امام حسین میشود.
محمد نوری
|
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
با سلام بع قول شاعر ، هرکسی از ظن خود شد یار من ، وز درون من نجست اسرار من . بنده با هر کسی و با هر شکل و شمایلی به حضرا ابا عبد الله موافقم . اما به قول دکتر شریعتی حسین بیبشتر از انه تشنه آب باشد تشنه لبیک بود افسوس که به جای نشان دادن افکارش فقط زخمایش را نشان ما دادند . به خدا قسم اگر هر کدام از ما به جای این همه تشکیلات تشریفاتی هر شب حدیثی از امام بزرگو
ار را اویزه گوش خود می کردیم دیگر اسمی از غیبت ، دو به هم زنی ، فتنه گری ، گول زدم دیگران ، تهمت ، دروغ و غیره و غیره در جامعه رواج پیدار نمی کرد شما خودتان قضاوت کنید در طول روز مردم چقدر به همدیگر کلک و دروغ می گویند که این در شأن شیعه امام حسین نیست
نیما
|
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
داداش تو نمیخوی عزاداری کنی چرا یه ملت رو زیر سوال میبری امام حسین قیام کرد که همین دلهای خواب رفته رو بیدارکنه نرفت که اسمشو ببر بالا و ریا کنه خواست من وتو بفهمیم که اسلام چیه و ازخواببیدار شیم پس بابهانه الکی که خرافاته و از این جور چیزا دل خودتو خوش نکنو دل بقیه رو هم سرد تا قیام قیامت تو امثال تو بگین خرافاته ماهستیم داداش . یاعلی