کد خبر: ۱۷۷۶۱۸
تعداد نظرات: ۷۸ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۴
در جستجوی هفت شهر عشق
جوانان این خاک که هنوز در مرزها و محدوده های جنگی آن سال ها در نبردی دیگر و برای خوشنودی خدا و مادران و خانواده های شهدای هشت سال دفاع مقدس، ایثار می کنند و با کمترین امکانات و بی هیچ چشم داشتی خاک مقدس جبهه ها را به دنبال یافتن نشانه ای از یک شهید گمنام زیر و رو می کنند.
گروه فرهنگی: بیش از 24 سال از پایان جنگ تحمیلی می گذرد. با پایان یافتن این طولانی ترین نبرد کلاسیک دومین جنگ طولانی
قرن بیستم(پس از جنگ ویتنام) که با پذیرش قطعنامۀ 598 سازمان ملل متحد، توسط ایران صورت پذیرفت، بیش از یک میلیون نفر کشته و  مجروح از دو کشور به جای ماند و نیز 1190میلیارد دلار خسارات به دو کشور وارد گردید.

به گزارش بولتن نیوز، پس از اتمام جنگ در مرداد 1367، ایران آخرین گروه از اسرای جنگی عراقی را در سال 1381 به عراق تحویل داد و امروز کمتر کسی حتی به فکرش خطور می کند که اگرچه حدود یک ربع قرن از پایان این جنگ حون بار و تحمیلی می گذرد، اما بسیاری از هموطنان مان به اشکال گوناگون هنوز درگیر این جنگ اند. از مادران و خانواده هایی که هنوز منتظر خبری از عزیزشان اند و شب و روز را در انتظار بازپس گرفتنِ پیکر جوانشان می گذرانند تا بسیاری از جوانان این خاک که هنوز در مرزها و محدوده های جنگی آن سال ها در نبردی دیگر و برای خوشنودی خدا و مادران و خانواده های شهدای هشت سال دفاع مقدس، ایثار می کنند و با کمترین امکانات و بی هیچ چشم داشتی خاک مقدس جبهه ها را به دنبال یافتن نشانه ای از یک شهید گمنام زیر و رو می کنند.
علی قنبرلو، عکاس و خبرنگار باصفای بولتن نیوز با تهیۀ این گزارش تصویری که با دوربین عکاسی آنالوگ انجام شده، گوشه ای از این فداکاری ها را بر روی نگاتیو دوربینش ثبت کرده که به منظور قدردانی کوچکی از زحمات بی دریغ و شبانه روزی این بزرگان و این ادامه دهندگان برحق راه شهدای عزیز ایران اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، تقدیم می گردد.
این همان استخوان هایست که روزی سروهای بلند قامتی بودند که تن دشمن از شنیدن اسمشان می لرزید و همه مان همیشه مدیون شان هستیم.






















روحشان شاد راهشان پر رهرو

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
افق
|
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
تو چه میدانی رمل و ماسه چیست رد قناصه میانه پیشانی چیست
ناشناس
|
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
ما بعد شهدا چه کردیم
پاسخ ها
رضا
| |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
..................................................................................................................................................... ... ای خدا چی بگم جانم فدای حسین و شهدای این مرز و بوم که نمیدونم شرمندگی رو تا کی باید با خودمون یدک بکشیم ...
ایرانی
|
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
روحشان شاد وراهشان مستدام باد...
علی
|
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
شرمنده ایم
همرزم
|
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
روحشان شاد خوشا بحالشون نموندند تا در جامعه کنونی شاهد نامروتیهای عده ای را بخاطر دنیای اقتصادی کذایی را باشند
مريم
|
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
كاش قدر بدونيم..................
ناشناس
|
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
یاران بی ادعا . . . . . . . . .
ناشناس
|
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
وای از روزی که نتوانیم جواب این رشادتها و خونهای ریخته شده را در محظر خدا و امام زمان بدهیم فابل توجه مسئولین محترم گذشته و حال.
ناشــــــناس 3
|
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
رفقا چه لزومی به انتشار این عکسها هست؟
واقعا چه اثری میخوای از این عکسها برداشت کنی؟
وای بولتن ، بولتن ارزشی جیگرمون رو خون کردی با این تیپ کارات
به حسین قسم میخورم این تو جامعه ای که به دسته امام حسین میگن کارناوال جواب عکس میده
دلمو سوزوند این کار شما
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
چه نظر بی ربطی! این عکس ها شاید ما رو به خودمون بیاره.
سحر
| |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
ارزش این کار اینه پشت سرمونو نگاه کنیم ببینم کیا بودن که الان..؟
علی سلی
|
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
اللهم صل علی محمد و آل محمد
محمد مهدی
|
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
فقط یک جمله میتوان گفت : شهدا و ایثارگران با هشت سال ایثار گری و فداکاری خود کشور ما را تا ابد در مقابل دشمنان بیمه کردند.این روزها تاثیر این فداکاریها بیشتر مشخص میشود .
ناشناس
|
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
شرمنده شهدا هستیم ولی دوست داشتم این عکسها نمیگذاشتید. شاید وهن شده باشد.
باران
|
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
خدا...خدا... خدا...
چرا بعضی ها نمی فهمن!؟!
مهدی
|
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
باسلام باتشکرفراوان ازشما
فقط بایدبگویم شرمنده شهداییم آنهاچه کردندوماچه می کنیم؟ بیاییدکاری کنیم که باعث سرافرازی کشورومیهن عزیزمان یاشیم .
مانا
|
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
از همه ما شرمنده تر وطن فروشهای خائنی هستن که به خاطر پول و پاسپورت آمریکایی وطن و دینشون رو راحت فروختن
ناشناس
|
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
قول داده بودیم راهشان را ادامه بدهیم منو شما چی دادیم اصلان فهمیدم راهشان به کجا بود شرمنده ایم
دانشجو
|
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
تانفس میزنیم همه..تادمی که مازنده ایم..یادمون نره ازروی.. شهداشرمنده ایم...دلامون شده خالی از...غم عاشقی وجنون...توی شهرمااین روزا...فراموش شده یادتون..
شهدا شرمنده ایم
|
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
شهدا شرمنده ایم
علی
|
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
ازاینا بیشتر نشان بدن تا مردم قدر امنیت وخیلی چیزها را بدونن مسولا ن هوا برشان برنداره
...
محمد
|
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
عکس شهدا رو میبینیم ولی
عکس شهدا عمل میکنیم
علي بابا
|
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
زنده نگهداشتن ياد وخاطره شهدا كمتر از شهادت نيست.
بابک
|
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
ای شهدای عزیر ما ملت ایران راهتان را ادامه خواهیم داد
صفر
|
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
شهدا مارا ببخشید
afshar
|
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
زنده نگهداشتن ياد وخاطره شهدا كمتر از شهادت نيست.
ناشناس
|
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
شادی روح همشون صلوات
سرباز گمنام
|
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
شهدا شرمنده ایم....
شادی روح شهدا صلوات
علي
|
|
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
خدا كند به توانيم راهشان را حفظ كنيم
محمدعلی الوندمنش
|
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
هر عکسی که اضافه میکنید بیشتر شرمنده میشیم . خدایا شب اول قبر امیر المومنین را به فریادمان برسان
محمدعلی الوندمنش
|
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
سلام ممنون از تصاویری که قرار دادین . هر چند انقدر بی حیاییم که با دیدن این تصاویر بازم در حق خودمان و امام زمانمان جفا میکنیم ولی ... رفقایی که کربلا میخوان سری به شهید محمدعلی رجبی بزنند . هویزه منتظرتان خواهم بود . جواب دادن یاد منم باشین . روسیاه ترین موجودات . یاعلی
میلادازکرمان
|
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
خوشاانان که بربال ملک نشستندرفتن
م ا
|
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
شهدا را فراموش نكنيم كه عزتمان فراموش نشود
صمد هوشیار
|
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
کربلای جبهه ها یادش بخیر
علی
|
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
روحشان شاد
داود
|
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
شهدا مارا هم دعا کنید
رضا
|
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
عشق یعنی استخوان یک پلاک، سال های سال ماندن زیرخاک
سعید
|
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
شرمنده ایم...
امیرعلی فرزام
|
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
شهدا شرمنده ایم
محمد
|
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
شهدا شرمنده ایم
طاهره
|
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
امیدوارم ما خانمها با حجابمان شرمنده شهدا نشویم
سرباز گمنام
|
|
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
زيارت شهدا دعوت به يک ميهماني است
يادمان ياران دوکوهه از ابتداي سال 1392 توسط تعدادي از جوانان منطقه 18 تهران (مسجد حضرت صاحب الزمان"عج"- بلوار معلم) جهت نشر فرهنگ دفاع مقدس و شناخت و ترويج معارف عاشورايي در سيره شهداء بنيان نهاده شد و تا امروز به صورت منسجم و منظم با استعانت از درگاه فيض الهي و عنايات خاصه شهيدان والامقام به فعاليت پرداخته است.
برنامه هاي يادمان بصورت هفتگي در روزهاي جمعه (6 ماهه اول سال) از ساعت 19 الي 22:30 و روزهاي پنج شنبه (6 ماهه دوم سال) از ساعت 14 الي اذان مغرب و عشاء در جوار قبور مطهر 5شهيد گمنام دفاع مقدس واقع در منطقه 18 تهران بزرگراه شهيد آيت الله سعيدي بلوار معلم بوستان قائم برگزار ميگردد.
محسن دورودی
|
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
خداوکیلی چ کسایی رفتن چ کسایی جاشون لم دادن
ههههی خدایا شکرت
از وقتی شما رفتین مردونگیم رفت
روحتان شاد یادتان گرامی
آناهیتا
|
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
در مسلخ عشق جز نکو را نکشند . . .
عبدالكريم زنجان
|
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
از پاي تا سرت همه نور خدا شود
در راه ذوالجلال چو بي پا و سر شوي

براي جووناي الان ديدن اين عكسا خوبه چرا كه مي فهمن براي سفر عشق جگر شير ميخاد. بدونن بهشت رو به بها ميدن نه به بهانه. راه پرواز كردن رو ياد بگيرن. ديدن اين عكسا جرات ميخاد
سلام به شهدايي كه هواي ماها رو هم دارن سلام به مادراي اين شهدا و سلام به آنانيكه راه اين عزيزان رو طي مي كنن(جانبازان خانه نشين و بي ادعا)
ناشناس
|
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
روحتان شاد
باران
|
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
توروخدا ماروحلال کنید
محمد
|
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
سلم
دستت درد نکنه آقای قنبرلو.

اجرت با سالار شهدا.

حسابی دلمون رو با این عکس های شهدا صفا دادی...
ناشناس
|
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد.خوشا به حالشان که دنیا آنها را به خود مشغول نکرد و سربلند هستن
ناشناس
|
|
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
شرمنده مادراتون هستم
مهدی
|
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
شرمندتم بابایی.
شهید گمنام
|
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
راستی هنوز مادر پیرت تو خونه منتظره چرا اینجا خوابیدی......
سارا
|
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
بهت افتخار می کنم رفیق
راه و به ما هم نشون بده
ما راه و گم کردیم .......
مهدی عا
|
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
شهدا شرمنده ایم...


با تشکر لطفا بیشتر از این عکس ها نمایش بدین
اسماعیل
|
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
شهدا شرمنده ایم اگه ماراشفاعت نکنید بدبخت شدیم-خوش بحالتان ای سبکبالان عاشق
رزمنده بسیجی
|
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
خدالعنت کندآنهایی که به این خونهاخیانت می کنند .
فاطمه
|
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
یادتان گرامی هست وان شائ الله راهتان ادامه دارد خداکند شرمنده خونهاوجانهای عزیزتان نشویم امیدوارم لیاقت خواهری شمارو داشته باشم برادران ازجان گذشته ام نیست باد هرکس که به شماووطن خیانت می کند آمین دیشب این تصاویر رو توخواب دیدم امشب خوابم تعبیر شد اولین باره تصاویر شهدای عزیز رومیبینم
محمدفاریابی
|
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
از گروه تفحض شهدا خیلی تشکر به خاطر زحمات فراوان وپیدا کردن شهدا وبه خانواده شان دل خوشی می دهند سپاسگزاریم اجر مزدشان با خود شهدا
رضا باقرى
|
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
خداشهداى ماراباشهداى کربلامحشورکنه واقعانگاه کنىم بعدشهداماچکارکردىم به وظىفه مون عمل کردىم که شرمنده شهدانشىم
مهدی معصومی
|
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
سلام. به مادران خواهران شهیدان. می خواستم بگم که زیاد برای شهدای دیگر دعا کنید که پیکرشان خیلی زود پیدا بشن چون دعای خانواده شهدا به والله زود اجابت میشه.تاشهید شما برای آخرت شما دعا کنند که در رکاب امام زمان باشیم.انشاالله.
دختره آسمانی
|
|
۰۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
فقط ی جمله :
الهم عجل لولیک الفرج
گمشده
|
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
فقط درخلوت خود باید گریست ،شهدا واقعاً شرمندام
گنهکار
|
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
خدا با آتش جهنم محشور کنه باعث و بانی اینها صدام معدوم و ملعون رو،خوشا به حال شهیدان ،شرمنده ایم شهید
یاس
|
|
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
ای کااااااااااااااااااااااش قدر بدونیم
فاطمه
|
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
کاش بجای شمابودیم...........
محدثه
|
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
شهدا شرمنده ایم...
ای کاش منم میتونستم شهید بشم....
شایان
|
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
روحشان شاد و یادشان گرامی باد . . .
بازگیر
|
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
ای کاش من هم آنوقت بودم و در کنارشان بودم .ای کاش .........
ابراهیمی
|
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
یادتان گرامی
سید علی
|
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
شهدا شرمنده ایم...
اکبر
|
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
شهدا از خود همین مردم بودند....
و اکنون هم اگر زنده بودند ....به یقین امروزی می اندیشیدند
از جنگ و جنگ افروزی متفر می شدند .برادرنمان با رفتنشان روح ما مجروح کردند و تنها جسمی آکنده از بغضی دیر پای در تک تک ملت مظلوم و همیشه در صحنه باقی گذاشتند.
شاپرک
|
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
خدایا کمک کن راه رو درست انتخاب کنیم،درست و واقعی زندگی کنیم
شهیدان عزیزم شرمنده ایم،با چشم گریان مینویسم شرمنده ایم،
فرخی دشت مغان
|
|
۰۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
کاش که قدر این خونها رابدونیم که تاابدایران رابیمه کردند
بی نام
|
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
بیایید برای شادی روحشان در همه ثوابهای قرآن دعا و مناجاتها آنها را شریک کنیم تا شهدا هم برایمان دعا کنند
محمدحسین
|
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
شهید تو بالارفته ای من درزمینم برادر روسیاهم شرمگینم برادر روسیاهم شرم گینم
محمدرضا مدرسی
|
|
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
درودوسلام بر شهدای هشت سال دفاع مقدس. کربلای چهار
ناشناس
|
|
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۶
سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان واقعا ممنون ازتون من عاشق شهدا هستم باید یاد شهدا همیشه زنده باشند اون رفتند تا من راحت زندگی کنیم شهدا شرمنده شفاعت ما را هم بکنید دعا کنید منم شهید بشم الهم عجل لولیک الفرج
نظر شما
* نظر :