صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۷۷۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۳

مصطفی پورمحمدی به زودی در ساختمان لادن مستقر می‌شود.

 
به گزارش ایسنا، در هفته جاری 2 طبقه از ساختمان لادن به نمایندگان وزارت دادگستری تحویل داده شد، این در حالیست که قرار است این ساختمان به طور کامل تخلیه شود.
 
با توجه به اینکه نهاد ریاست جمهوری اموال دو طبقه از این ساختمان را تخلیه کرد، کارمندان وزارت دادگستری به زودی در مکان جدید مستقر می‌شوند.
 
طی توافقات انجام شده قرار است حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در این ساختمان مستقر شوند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :