شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
دولت تدبیر اگه ساعات شروع و پایان کار شاغلین و مدارس را دستکاری نمی کرد الان نه الودگی داشتیم نه ترافیکهای سنگین اینچنینی.
ای کاش بر می گشت سر جای خودش.