صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۷۶۷۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷
عضو کمیته اجرایی فیفا و نایب رئیس بانوان کنفدراسیون فوتبال آسیا یکی از دغدغه‌هایش را حل مشکل بانوان ایرانی و حضور آنها در ورزشگاه‌ها دانست و ابراز امیدواری کرد بزودی این مشکلات برطرف شود. وی در حالی چنین اظهار نظری کرده است که سپ بلاتر نیز در گفتگوهایی که پس به دنبال سفرش به ایران داشت تاکید کرد مسئولان ایرانی باید زمینه حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را فراهم کنند.
برچسب ها: مویا ، فوتبال ، بانوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
آنچه مسلم است دیدن از نزدیک بازی فوتبال یا هر ورزش دیگری توسط علاقه مندان ورزش تبعات مثبتی دارد. اول آنکه شور و اشتیاق جوانان به امر ورزش را چند برابر می کند. و از سویی نباید فراموش کنیم که از میان همین جمعیت تماشاچی است که عده ای وارد عرصه های قهرمانی کشور می شوند. و خوشبختانه دختران و بانوان ما تابحال نشان داده اند که با وجود امکانات بسیار کم در بسیاری از موارد گوی سبقت را از مردان ربوده اند. بیاییم برای شاد کردن دل جوانانمان که یکی از راههای ترقی آنان در تمامی زمینه هاست تلاش کنیم. باید بیشتر از این به مردم دنیا ثابت کنیم که زنان جامعه ما از امکانات مساوی با مردان در همه عرصه ها برابرند.
ناشناس
|
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
الان دیگه معضل شده حضور خانمها تو استادیوم میترسم اونجارم مثل دانشگاه کنن همه صندلیارو بگیرن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :