صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۷۶۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۱
محمد نصیری:
محمد نصیری معتقد است نباید در وزنه برداری به مردم دروغ گفت.

به گزارش بولتن نیوز، اسطوره وزنه‌برداری ایران که یکی از مدعوین جام جهانی کشتی پهلوانی در خرم‎آباد بود، با اشاره به اینکه دیگر رفاقت‎ها در وزنه‎برداری وجود ندارد،به ایسنا گفت: دوست ندارم در خصوص وزنه‎برداری صحبت کنم و اصلاً راجع به این رشته حرف نمی‎زنم و نظری ندارم.

وقتی چرایی این کار را پرسیدم، وی تأکید کرد: وزنه‎برداری از معرفت و مردانگی افتاده است و دیگر شاهد رفاقت‎ها و مردانگی‎ها نیستیم. ما می‎خواهیم معرفت در ورزش و به‎ویژه وزنه‎برداری بیشتر شود و نباید به مردم دروغ بگوییم. افرادی هستند که دروغ می‎گویند اما خوشبختانه مردم آنها را می‎شناسند.

دارنده 3 نشان طلا، نقره و برنز المپیک، ادامه داد: ورزش پاک می‎خواهیم، در ورزش دوپینگ وجود دارد و از پاکی بیرون آمده است. می‎گوییم مواد نیروزا استفاده نشود اما مبارزه با این کار باید روی قانون باشد.

نصیری با یادآوری اینکه نخستین مدال ایران در تاریخ المپیک متعلق به وزنه‎برداری است، افزود: کشتی و وزنه‎برداری همیشه مدال‎آور بوده‎اند و نباید این ورزش‎ها را از دست بدهیم. وزنه‎برداری با مردم است و آنها عاشق این رشته ورزشی هستند.

وی در مورد اینکه دیگر قوی‌ترین مرد جهان از ایران نیست، بیان کرد: برخی دلشان می‎خواست که ما قهرمان سنگین وزن نباشیم و این هدیه آنهاست.

نصیری در ادامه صحبت‎هایش خاطرنشان کرد: 50 سال پیش به لرستان آمدم و از این خطه به وزنه‎برداری معرفی شدم. در مسابقات قهرمانی کشور، 5 روز پشت سر هم وزنه زدم و برای حضور در المپیک 1964 توکیو انتخاب شدم و همیشه این استان در خاطرم می‎ماند.

پرمدال‌ترین ورزشکار ایران در میادین جهانی و المپیک با اشاره به برگزاری مطلوب کشتی پهلوانی در خرم‎آباد، تأکید کرد: سلامتی و آبروی همه را بیشتر از هر چیزی می‎خواهم.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :