صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۷۵۴۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۹
در هفته دوم ليگ برتر واليبال، شاگردان دانيله بانيولي به اولين پيروزي خود در ورامين دست پيدا کردند.
هفته دوم ليگ برتر واليبال ايران با پيروزي تيم‌هاي متين ورامين، شهرداري تبريز، باريج اسانس کاشان، سايپا البرز، جواهري گنبد و پيکان تهران به پايان رسيد.

نتايج مسابقات هفته دوم به شرح زير است:

پيکان تهران 3 – کاله مازندران 2

25-13، 20-25، 25-21، 20-25، 12-15

بازرگاني جواهري گنبد 3 – نوين کشاورز يک

19-25، 23-25، 28-26، 22-25

متين ورامين 3 – شهرداري اروميه صفر

15-25، 18-25، 21-25

ميزان مشهد 2 – سايپا البرز 3

27-29، 17-25، 25-20، 25-21، 18-16

شهرداري تبريز 3 - شهرداري زاهدان يک

32-30، 16-25، 22-25، 19-25

آلومينيوم المهدي بندرعباس صفر - باريج اسانس کاشان 3

25-23، 25-19، 25-22

برچسب ها: والیبال ، لیگ برتر ، نتایج

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
عالیه فقط باتصاویز باشه بهتره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :